وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۳)/ راه کسب توفیق شهادت از منظر یک شهید

پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر» در ادامه وصیت‌نامه خود آورده است: «شهادت متعلق به افرادی است که خود را متعلق به خدا می‌دانند پس همیشه ما را دعا کن و از دعا غافل نشو و از خدا هم بخواه که این حقیر را ببخشاید».
کد خبر: ۳۳۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 18March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر» در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۳)/ شهادت مستلزم جهاد در راه خداست

تصویر وصیت‌نامه نوشته شده پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر»

وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۳)/ شهادت مستلزم جهاد در راه خداست

ادامه متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«... بار پروردگارا از تو میخواهم که این حقیر را که باری از گناه و معصیت و غیبت و ... دارم ببخشی و حلالم نمایی و تا آن زمانی که این حقیر را نیامرزیده‌ای از دنیا نبری خدایا اگر می‌دانی که لیاقت دارم شهید بشوم شهادت با سعادت نصیب این حقیر که آرزوی دیرینه من است بگردان...

از تمامی کسانی که برای تعلیم و تعلم این حقیر زحمت کشیده حلالیت می‌طلبم.

از پدر و مادر گرامی خود که برای این حقیر زحمت بسیار فراوانی کشیدند و قابل مقایسه و درج شدن نیست حلالیت می‌طلبم و همین طور از برادران و خواهران و فامیل‌ها و دوستان و آشنایان و برادران سپاهی و بسیجی که با آن‌ها معاشرت داشته‌ام حلالیت می‌طلبم..‌

ای پدر شما خیلی زحمت برای ما زحمت کشیدی من نمی‌خواهم که در اینجا قدر دانی از شما کنم خدای بارتعالی ان‌شاءالله از شما قدردانی می‌کند شما وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهید و خدا جز این از شما چیز دیگری نمی‌خواهد این حقیر از شما می‌خواهم که همیشه صبور باشی و از اینکه فرزندانت شهید می‌شوند ناراحت نباشی ما همه از خداییم و باید همه آخر به سوی خدا برویم و چه بهتر که در راه او اول جهاد کنیم و بعد شهید بشویم.

البته شهادت متعلق به افرادی است که خود را متعلق به خدا می‌دانند پس همیشه ما را دعا کن و از دعا غافل نشو و از خدا هم بخواه که این حقیر را ببخشاید».

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار