نمایشگاه کتاب -32/

انتشارات انقلاب اسلامی با 4 اثر جدید به شهر آفتاب می‌آید

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب همراه با معرفی و عرضه چهار اثر جدید در شهر آفتاب حاضر می‌شود.
کد خبر: ۲۳۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ - 03May 2017
انتشارات انقلاب اسلامی با 4 اثر جدید به شهر آفتاب می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «انتشارات انقلاب اسلامی، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)» ناشر آثار معظّمٌ‌له در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در شهر آفتاب، سالن آ4 (سوله‌ شماره‌ 3)، راهروی 1 است که از 13 لغایت 23 اردیبهشت‌ ماه 96 از ساعت 10 الی 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

کتاب‌های «بدان - ایدک‌ الله» نصایح رهبر معظّم انقلاب اسلامی به طلّاب، «حُسنِ مَطلَع» پیام‌های نوروزی امام خمینی (ره) و آیت‌ الله خامنه‌ای، «صورت و سیرت انقلاب» در بیانات رهبر معظّم انقلاب و چهارمین اثر با عنوان «حیات طیبه»؛ «معیشت مؤمنانه» آشنایی با چهار مفهوم زهد، رفاه، تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری در کلام رهبر معظّم انقلاب، در این نمایشگاه توسط انتشارات انقلاب اسلامی معرفی و عرضه می‌شود.

همچنین بیش از 160 عنوان کتاب و لوح فشرده در حوزه‌های مختلف دیگر مانند آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی، مبانی، الزامات و آثار اقتصاد در بیان معظّمٌ‌له، نگاهی به ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین(ع)، راهکارهای علمی و عملی رهبر معظّم انقلاب درباره‌ زبان و ادبیات فارسی، طرحی از اندیشه و رهبری آیت‌ الله خامنه‌ای، بیانات ایشان درباره‌ حفظ محیط زیست و ... در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار