رمضانعلی طالبی مطرح کرد

حمایت همه جانبه بسیج از کارآفرینان/ تشدید رکود اقتصادی نتیجه مهار تورم نیست

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: راهبرد ما در بسیج کارگری همسو با اهداف کارفرمایان و کارگران است و بر این اساس، بسیجی در عرصه صنعت و تولید به معنای کسی است که قادر به بهره ‌گیری از ظرفیت های فنی و تخصصی برای ارتقای وضعیت کار و تولید می باشد.
کد خبر: ۲۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 08July 2014

حمایت همه جانبه بسیج از کارآفرینان/ تشدید رکود اقتصادی نتیجه مهار تورم نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رمضانعلی طالبی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به نبود محدودیت های اداری و وجود روحیه جهادی در بسیج گفت: بسیج یک نیروی مردمی است، این نیرو به آسانی می تواند با خلاقیت و ابتکار عمل چاره ای برای بحران های اقتصادی بیاندیشد.

طالبی ایجاد هم گرایی بین بسیج و واحد های تولید صنعتی را یکی از اهداف در حال تحقق سازمان بسیج کارگری دانست و افزود: راهبرد ما در بسیج کارگری همسو با اهداف کارفرمایان و کارگران است و بر این اساس، بسیجی در عرصه صنعت و تولید به معنای کسی است که قادر به بهره گیری از ظرفیت های فنی و تخصصی برای ارتقای وضعیت کار و تولید می باشد.

وی با بیان اینکه حمایت از اشخاص مؤثر در زمینه صنعت امری مهم و ضروری است اظهار کرد: بسیج کارگری در دوسال اخیر از افرادی که ایده و طرح های خلاق اقتصادی داشته اند حمایت کرده و تا حد امکان آن ها را به واحد های تولیدی معرفی کرده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور  افزود: امکان حمایت منطقی از افراد کارآفرین و تولیدکنندگان ممتاز در مراجع مختلف اعم از دستگاه قضا و یا دولت یکی دیگر از اهداف و اولویت های ما می باشد، شخصی که سایه حمایت دولت و یا نهادی را بر روی سر خود ببیند قطعا بازدهی کار خود را نیز افزایش می دهد و این مستقیما ارتقاء سطح اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

وی ضمن اعلام آمادگی سازمان بسیج کارگری جهت همکاری و حمایت از کارآفرینان تصریح کرد: بخشی از میلیون ها نیروی بسیجی را نیروهای متخصص تشکیل داده اند، با شناسایی و استفاده بهینه از این نیروها مرتفع کردن مشکلات سرعت بیشتری خواهد گرفت.

طالبی در پایان گفت: تشدید رکود اقتصادی نمی تواند نتیجه کنترل تورم باشد هر چند تورم کاهش یافته باشد، رکود اقتصادی با افزایش تولید و سرمایه گذاری در صنایع امکان پذیر خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار