رئيس سازمان بسيج دانشجويی استان سمنان خبر داد؛

قرارگاهی برگزار شدن اردوي فرهنگی راهيان نور در استان سمنان

رئيس سازمان بسيج دانشجويی استان سمنان با اشاره به قرارگاهی برگزار شدن اردوی فرهنگی راهيان نور در استان سمنان گفت: با توجه به نیرو و پتانسیل موجود در بین دانشجویان، اردوی بزرگ فرهنگی راهیان نور نیز تحت مدیریت دانشجویان با تجربه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۱۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ - 14December 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان سمنان با حضور جمعی از دانشجویان و فعالین دانشجویی در حوزه راهیان نور برگزار شد.

مرتضی دهرویه، رئيس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن مورد اهمیت دانستن اردوهای راهیان نور و تشویق به حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: ما باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان داشته باشیم و یکی از این فعالیت ها که شاید برترین و بهترین نیز می باشد اردوهای زیارتی راهیان نور است.

وي افزود: با توجه به ظرفیت عظیم دانشجویی در سطح استان سمنان، انتظار ما از تمام روسای دانشگاه های استان و به خصوص دانشگاه های مادر این است که مانند سنوات گذشته به این اردوها توجه ویژه ای داشته باشند تا همه دانشجویان مشتاق از این ظرفیت و پتانسیل بتوانند بهره ببرند.

رئيس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان همچنین در خصوص قرارگاهی برگزار شدن این اردوی بزرگ فرهنگی در استان سمنان نیز عنوان کرد: با توجه به نیرو و پتانسیل موجود در بین دانشجویان، اردوی بزرگ فرهنگی راهیان نور نیز تحت مدیریت دانشجویان با تجربه برگزار مي شود.

در ادامه، دانشجویان و حاضران در جلسه، موانع و مشکلات موجود در دوره های گذشته را بازگو کردند و به صورت کلی به موضوعات راهیان نور پرداخته شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار