دبیر مجمع نمایندگان مجلس استان مازندران:

مهمترین ویژگی سردار شاهچراغی، اخلاص در عمل است

دبیر مجمع نمایندگان مجلس استان مازندران گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های سردار شاهچراغی، اخلاص در عمل است و علیرغم وجود سلایق متفاوت سیاسی، فقط به وظیفه خود فکر می‌کند.
کد خبر: ۲۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ - 15June 2014

مهمترین ویژگی سردار شاهچراغی، اخلاص در عمل است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «احمدعلی مقیمی» دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران، که در محل سالن اجتماعات غدیر برگزار شد، بیان داشت: از تلاش سردار شاهچراغی تشکر میکنم و به سردار بابایی خیرمقدم میگویم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس، افزود: برای اولین بار در تاریخ مدیریت استان مازندران یک وفاق و همدلی برای تمدید مأموریت این سردار بزرگوار در مازندران به وجود آمد تا تمام نمایندگان استان، نماینده ولی فقیه و رئیس مجلس با سردار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه صحبت کنند تا سردار شاهچراغی در مازندران بماند.

وی با بیان اینکه شاهچراغی ما چلچراغ مازندران شد، اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب باید سربازانی داشته باشد تا بتوانند در جامعه نقش خوبی را ایفا کنند، همه ملت ایران، سربازان رهبری هستند اما بعضیها مثل سردار شاهچراغی سربازان خاص رهبر هستند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران به ذکر خصائص شخصیتی سردار شاهچراغی پرداخت و عنوان کرد: یکی از مهم ترین ویژگیهای این سردار بزرگوار، اخلاص در عمل بود و علیرغم وجود سلایق متفاوت سیاسی، فقط به وظیفه خود فکر میکرد.

مقیمی اعتقاد عمیق و باور به رهبر انقلاب، عمل به وظایف خود در زمان مقرر، داشتن روحیه مضاعف، خستگی ناپذیری، تواضع در مقابل مومنان و عزت در برابر کافران را از ویژگیهای شخصیتی سردار شاهچراغی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: سلوک فردی و اجتماعی سردار، زبانزد استان ولایتمدار بود و وی همواره از دستاوردهای انقلاب و دین اسلام صیانت میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار