استاندار مازندران:

حل بحران برف شمال بدون کمک سپاه امکان‌پذیر نبود/ درس‌های خوبی از سردار شاهچراغی آموختم

استاندار مازندران گفت: در روزهای آغازین بحران برف، شاهد حضور نیروهای سپاه بودیم و اگر آنها نبودند، نمی‌توانستیم در زمان کوتاه کمتر از یک هفته، اقداماتی را برای حل مشکلات مردم انجام دهیم.
کد خبر: ۲۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵ - 15June 2014

حل بحران برف شمال بدون کمک سپاه امکان‌پذیر نبود/ درس‌های خوبی از سردار شاهچراغی آموختم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «ربیع فلاح جلودار» استاندار مازندران در مراسم تودیع سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» و معارفه سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران که در محل سالن اجتماعات غدیر برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید، بیان داشت: در نخستین روزهای سال 1357 با فرمان امام راحل، عدهای از دلسوختگان گرد هم آمدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه در تمامی عرصهها، وظایف خطیری بر عهده دارد، افزود: این نهاد به عنوان بازوان ولی فقیه، خود را برای هر مأموریتی آماده کرده است.

استاندار مازندران به ذکر فعالیتهای مختلف سپاه در دوران جنگ و مناطق مختلف خوزستان و کردستان که دسیسهگران برای انقلاب نقشه میکشیدند، پرداخت و خاطرنشان ساخت: حفاظت از این مناطق سبب شد تا امروز عظمت و عزت برای نظام اسلامی به وجود آید.

فلاح به پایداری و استقامت نیروهای سپاه برای حفاظت از شخصیت های مهم کشور اشاره کرد و ابراز داشت: اگر سپاه نبود، کشور ایران هم استوار نمیماند و امروز در برخورد با گروههای مختلف مخالفین انقلاب و... شاهد پیشگامی سپاه در دفاع از کشور هستیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران به عنوان نیرویی بالنده، حضور خود را در صحنههای اجتماعی و اقتصادی بارور کرده است و در تمام زمینهها حضور خوبی دارد.

وی با بیان اینکه در زمان خدمت شاهچراغی جز خدمت و همکاری چیزی ندیدم، افزود: در روزهای آغازین بحران برف، شاهد حضور نیروهای سپاه بودیم و اگر آنها نبودند، نمیتوانستیم در زمان کوتاه کمتر از یک هفته، اقداماتی را برای حل مشکلات مردم انجام دهیم.

فلاح ادامه داد: در زمان بحران برف از مناطق مختلف استان با ما تماس گرفتند و از اقدامات سپاه تشکر کردند.

استاندار مازندران، همکاری سپاه در جهت رفع مشکلات اشتغال جوانان را خواستار شد و یادآور شد: ما باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را از میان برداریم.

وی با بیان اینکه شما در جبهه و ما در جبهه سازندگی کار کردیم، گفت: ما استان خود را می شناسیم و حق مردم مازندران نیست که با این همه مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کنند.

فلاح بر لزوم همکاری و مشارکت بخشهای انتظامی و نهادهای مختلف در جهت اعتلا و پیروی از ولایت فقیه تأکید کرد و افزود: انتظار داریم با اتحاد، مشکلات را مرتفع کنیم.

استاندار مازندران به وفاق میان نمایندگان مازندران در تمام زمینهها اشاره کرد و ابراز داشت: در مدت زمان خدمت سردار شاهچراغی درسهای خوبی از وی یاد گرفتم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار