اجمالی/ سردار نقدی:

امروز در عرصه جنگ نرم، دشمن از هر سو به ملت ما هجوم آورده است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سربازی امام زمان(عج) نیازمند خودسازی و تهذیب نفس است، گفت: امروز در عرصه جنگ نرم، دشمن از هر سو به ملت ما هجوم آورده چون می‌داند که در میدان رزم، توان مقابله با ما را ندارد.
کد خبر: ۲۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ - 15June 2014

امروز در عرصه جنگ نرم، دشمن از هر سو به ملت ما هجوم آورده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در اولین جشنواره تجلیل از برترین های شجره طیبه صالحین اظهار داشت: تقارن این جشنواره با ایام میلاد امام زمان (عج) بسیار پرمعنا است.

وی ادامه داد: اگر به علت تاخیر ظهور منجی که همه ما ما منتظر آن هستیم توجه کنیم در می یابیم که چیزی جز آماده نبودن بشر برای استقبال از چنین امامی و نیز نداشتن سرداران و سربازان کافی برای پایداری در راه چنین امامی نیست.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری در بیانات هفته اخیرشان فرمودند آن چه در ظهور امام عصر به وقوع می پیوندد شبیه آن چیزی است که در پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

سردار نقدی افزود: امام خمینی در سال 57 یعنی زمانی که ملت ایران لیاقت چنین رهبری را پیدا کرده بود آمد. در آن زمان ملت ایران نیرو وسرباز مدافع برای دفاع از حریم امام و ولایت را در خود پرورش داده بود، بنابراین وقتی امواج ترورها بر ملت روانه و جنگ بر آن تحمیل شد توانست ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: همان طور که در زمان ظهور تمام سلاح ها از کار می افتند در انقلاب نیز این اتفاق افتاد، کافی بود آن ژنرال امریکایی که نیروها نظامی پهلوی تحت فرمان آن بودند دستور شلیک یک گلوله به هواپیمای امام را بدهد اما چنین نشد وعده الهی محقق و دل ها آماده شد ملت ایران لیاقت ظهور را نشان داد و پرچم اسلام بالای سر ملت در اهتزار در آمد ظهور امام زمان نیز مانند همین واقعه اما در ابعاد جهانی است.

سردار نقدی با بیان اینکه باید مردم برای استقبال و ایستادن پای کار منجی بشریت آماده شوند تا لایق ظهور شوند، گفت: بسیج کانون احراز این آمادگی است ، بسیج صرفا یک تشکل نظامی که افراد در آن ثبت نام کرده باشند نیست زیرا سربازی امام زمان ثبت نامی نیست خیلی ها با قبول کردن اسلام ثبت نام کردند بنابراین سربازی امام زمان نیاز به آمادگی انسان های تربیت شده دارد چیزی که در آن مشکل داریم.

وی با بیان اینکه سربازی امام زمان(عج) نیازمند خودسازی و تهذیب نفس است، گفت: امروز در عرصه جنگ نرم، دشمن از هر سو به ملت ما هجوم آورده چون میداند که در میدان رزم، توان مقابله با ما را ندارد. آنها امروز قدرت هم مسلکان ما در فلسطین، سوریه و لبنان را تجربه کردند اما به دلیل عقب افتادگی رهبران آمریکا، این تجربه را در عراق دنبال میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار