حجت‌الاسلام تویسرکانی در جشنواره صالحین عنوان کرد

بررسی حلقه‌های صالحین توسط صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ موضوعی مانند حلقه‌های صالحین مورد بحث و بررسی صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها قرار نگرفته است.
کد خبر: ۲۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ - 15June 2014

بررسی حلقه‌های صالحین توسط صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلاموالمسلمین «تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در اولین جشنواره برترینهای شجره طیبه صالحین اظهار کرد: در طول سالهای پس از پیروزی انققلاب اسلامی هیچ موضوعی مانند حلقههای صالحین مورد بحث و بررسی صهیونیستها و انگلیسیها قرار نگرفته است. هر سخنرانی که در شبکه صالحین انجام میشود، خبر آن بلافاصله در سایتهای ضد انقلاب منتشر و تحلیل میشود و این نشاندهنده آن است که ما درست و خوب حرکت کردهایم.

وی سه عامل را باعث موفقیت شبکه صالحین دانست و تصریح کرد: اولین عامل اخلاص در بسیج است، در این کشور هر جایی که قدم برمیدارید، اگر سراغ اخلاص و ارزشها را میخواهید بگیرید باید به سراغ بسیج بروید. بسیج لشکر مخلص خداست.

حجتالاسلام تویسرکانی دومین عامل موفقیت شبکه صالحین را حضور نخبگان و علما و فرهیختگان بسیجی در این برنامه عنوان کرد و گفت: در هر استانی عالم بزرگ آن استان با جان و دل قبول کرده است که در این برنامه حضور یابد. این یک نعمت بزرگ است که روحانیت اصیل و ولایی، فرهنگیان، دانشجویان و معلمان حضور در این کار بزرگ را پذیرفتهاند و این حضور بسیار مغتنم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اراده و همت بی بدیل فرمانده کل سپاه از دیگر عوامل موفقیت شبکه صالحین در کشور به حساب می آید. تاکنون سراغ نداشته ایم که هیچ فرماندهای برای کار فرهنگی و تربیتی چنین سرمایه گذاری کرده و پای کار ایستاده باشد. این طرح بزرگ احتیاج به پشتیبانی قوی و همت بلند دارد. فرماندهی سپاه و بسیج با تمام وجود در خدمت صالحین بوده.

 وی خاطرنشان کرد: عوامل موفقیت شبکه صالحین باعث شد که مهر تأییدی از مولایمان امام خامنهای بر حلقههای صالحین بخورد. لذا صالحین مورد تایید نائب امام زمان(عج) قرار گرفت و این تأیید خود مقدمهای برای حرکت مضاعف شد.

تویسرکانی با بیان اینکه امروز بسیج با این اقدام عظیم دچار تحول و وارد فضای جدیدی شده است، افزود: بهترین برنامهای که تاکنون در حوزه معرفتی و بصیرتی در بسیج انجام شده موضوع صالحین بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار