برگزاری جلسه هماهنگی یادواره شهدای غریب در شهرستان چرداول

باحضور حجت‌الاسلام «فریادی» و «علی محمدی» جلسه هماهنگی کمیته های یادواره شهدای غریب در اسارت استان ایلام وشهدای جاویدالاثر در دفتر امام جمعه شهرستان چرداول برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰ - 16May 2024

برگزاری جلسه هماهنگی یادواره شهدای غریب در شهرستان چرداولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام باحضور حجت‌الاسلام «فریادی»امام جمعه و «علی محمدی» فرماندار شهرستان جلسه هماهنگی کمیته های یادواره شهدای غریب در اسارت استان ایلام وشهدای جاویدالاثر در دفتر امام جمعه شهرستان چرداول برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین «فریادی» امام جمعه شهرستان چرداول در این جلسه اظهارداشت:همه پیشرفت‌ها و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی به واسطه خون شهدا حاصل شده است.

 

وی افزود: امام حسین (ع) اسلام را با خون خود آبیاری کرده و شهدای ما ادامه دهنده راه سرور و سالار شهیدان هستند و وظیفه ما پاسداشت وزنده نگه داشتن یاد شهداست.


«علی محمدی» فرماندار چرداول در این دیدار اظهارداشت:هرچه برای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها کار کنیم، کم است و در قبال کاری که آن‌ها برای ما کردند، بسیار ناچیز است.


وی افزود:انقلاب اسلامی،دستاورد مبارزه مردمی است که از جان،مال و زندگی شان گذشتندو هشت سال دفاع مقدس،سند گران بهای این فداکاری ها و از جان گذشتگی هاست و امروزه وظیفه همه ما در قبال شهدا سنگین است و همه باید در کنار هم با اتحاد وبرادری و باحضور فعال جوانان بار دیگر یادواره ای باشکوه در شان نام شهیدان برگزار کنیم.


لازم به ذکر است این یادواره پنجشنبه سوم خرداد ساعت۹صبح در مسجد جامع شهر سرابله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها