امیر اسماعیلی عنوان کرد

تلاش دشمن برای دسیسه چینی و ایجاد مشکل در نظام جمهوری اسلامی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: دشمنان در عرصه‌های مختلف به دنبال دسیسه چینی و ایجاد مشکل برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ و می‌طلبد تا تمامی مردم ما با این توطئه‌ها آشنا و فریب آن را نخورند.
کد خبر: ۲۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ - 30May 2014

تلاش دشمن برای دسیسه چینی و ایجاد مشکل در نظام جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیرسرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای فرهنگی و دانشآموز شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خون شهیدان سبب شده تا هیچ تبر و نگاه پلیدی یارای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشته باشد زیرا ریشه این نهال با خون پاک شهیدان پیوند خورده است.

وی افزود: ایران اسلامی همچنان در عرصههای مختلف مانند نظامی، انتظامی، مرزبانی و امر به معروف و نهی از منکر شهید تقدیم میکند زیرا کشور ما بدخواهان و دشمنان فراوانی دارد که به دنبال نابودی ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) بیان کرد: دشمنان در عرصههای مختلف به دنبال دسیسه چینی و ایجاد مشکل برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و میطلبد تا تمامی مردم ما با این توطئهها آشنا و فریب آن را نخورند.

وی تصریح کرد: برخی کشورها که در سایه دوستی با امریکا خود را متمدن میدانستند اکنون پس از پیروزی و گذشت ۳۶ سال از انقلاب ایران اسلامی به خواری و ذلت افتادهاند.

امیرسرتیپ اسماعیلی گفت: دولت امریکا همواره خواهان منافع تنها یک درصد از جامعه خود بوده و هیچ توجهی به مشکلات ۹۹ درصد دیگر مردم کشور خود نداشته است.

وی افزود: امریکا و اروپا که تمام دنیا را در سیطره خود میبینند، توان حل مشکلات اقتصادی خود را ندارند اما ایران اسلامی در سایه صبر خانواده معظم شهدا، تحمل درد و رنج جانبازان و برکت خون شهیدان به این نقطه از عزت و افتخار میرسد.

نظر شما
پربیننده ها