امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران عنوان کرد

دستیابی به لایه‌های مستحکم پدافندی در آینده‌ای نزدیک

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: رسیدن به دژها و لایه‌های مستحکم پدافندی برنامه آینده این قرارگاه است؛ به گونه‌ای که هر لایه از لایه پیشین خود استحکام بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ - 30May 2014

دستیابی به لایه‌های مستحکم پدافندی در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه هوایی خاتمالانبیا(ص) در حاشیه یادواره شهیدان دانشآموز و فرهنگی شهرستان آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمانی سامانه موشکی «اس ۳۰۰» تنها برای درگیری در ارتفاعات بالا طراحی شده بود، اما در پروژهای جدید سعی شده علاوه بر برد بلند هوایی، این سامانه برای هواپیماهای برد متوسط نیز وارد عمل شود.

وی افزود: دیدگاه قرارگاه پدافند هوائی خاتمالانبیا(ص) داشتن یک شبکه یکپارچه و منسجم و متفکر است و با این هدف این مرکز تنها قرارگاهی است که به صورت مشترک از نیروهای دفاعی ارتش، سپاه و بسیج استفاده میکند.

فرمانده قرارگاه هوایی خاتمالانبیا(ص) بیان کرد: سامانههای دفاعی این قرارگاه در صحنه نبرد، یک درگیری و غافلگیری مهلک را برای دشمن رقم میزند.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: رونمایی از دو سامانه پدافندی «رسول» و «فکور» در این قرارگاه، فضایی پر ابهام را در صحنه نبرد برای دشمن ایجاد میکند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار