مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر،‌ صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ - 14May 2014

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "حمزه دهقان" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برنامههای گرامیداشت فتح خرمشهر از یکم تا پنجم خردادماه امسال در سیستان و بلوچستان آغاز میشود.

وی افزود: برنامههای مختلفی به مناسبت گرامیداشت این روز پیشبینی شده است که از جمله آنها دیدار رزمندگان دوران دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و برگزاری ویژه برنامه عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا است.

مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان حضور رزمندگان در خطبههای نماز جمعه را از برنامههای دومین روز از گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت: فرماندهان نظامی و فرماندهان دوران دفاع مقدس در بین خطبههای نماز جمعههای استان به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در زاهدان و دیگر شهرستانهای سیستان و بلوچستان و برگزاری اختتامیه جشنواره "موقعیت بهشت" از دیگر برنامههای گرامیداشت این روز بزرگ است.

دهقان تصریح کرد: جشنواره "موقعیت بهشت" با موضوعات مختلف عکس و خاطرهنویسی و با هدف تشویق پدیدآورندگان آثار معنوی، دستاوردهای راهیان نور و تجلیل از دستاندرکاران سفرهای راهیان نور برگزار میشود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، دیدار از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، بازخوانی و تشریح عملیات بیتالمقدس در مساجد و مراکز دانشگاهی و نظامی برای نسل جوان را از دیگر برنامههای گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

نظر شما
پربیننده ها