مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران مطرح کرد

استفاده از ظرفیت‌های ملی جهت تسریع در ساخت موزه دفاع مقدس مازندران

مدیر اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی برای تسریع در احداث پارک موزه دفاع مقدس بهره گیریم، گفت: این پارک موزه افتخار مازندران است و باید به خوبی به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ - 28April 2014

استفاده از ظرفیت‌های ملی جهت تسریع در ساخت موزه دفاع مقدس مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در جلسه علنی شورای شهر ساری که با موضوع بررسی احداث پارک موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، با گلایه از روند کند احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران، گفت: در شأن مرکز استان نیست که احداث چنین اثر ماندگار و فاخری به این کندی پیش رود.

وی تشکیل ستاد پشتیبانی مردمی را برای تسریع در روند احداث پارک موزه دفاع مقدس استان ضروری دانست و تصریح کرد: مشارکت مردمی در احداث این مجموعه نیاز است، چون همکاری مردم میتواند روند احداث این پارک موزه را تسریع بخشد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیتهای ملی و استانی برای تسریع در احداث پارک موزه دفاع مقدس بهره گیریم، خاطرنشان کرد: این پارک موزه افتخار مازندران است و باید به خوبی به جامعه معرفی شود.

سردار ملکی با بیان اینکه باید زمینهای برای مردمی کردن روند ساخت این پروژه ارزشمند فراهم شود، بیان داشت: حضور و مشارکت مردم در احداث پارک موزه حتما تأثیرگذار خواهد بود و به همین منظور تلاش خواهیم کرد ستاد پشتیبانی برای احداث این پارک موزه تشکیل دهیم.

وی با تأکید براینکه نگاه شهرداری ساری به پارک موزه دفاع مقدس باید ویژه باشد، بیان داشت: انتظار ما از شهرداری مرکز استان این است که احداث این مجموعه ارزشمند به عنوان یکی از پروژههای شهرداری ساری قرار گیرد.

سردار ملکی با بیان اینکه ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد، گفت: احداث پارک موزه دفاع مقدس که یادآور هشت سال از خودگذشتگی، ایثار و شهادت فرزندان این دیار است میتواند نقش بسیار تأثیرگذاری در پاسداشت از تلاش و از خودگذشتگیها باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه مسیر دسترسی به پارک موزه دفاع مقدس بسیار نامناسب است، افزود: انتظار داریم احداث خیابان دسترسی به پارک موزه به عنوان یکی از پروژههای شهرداری مرکز استان قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار