بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان بمناسبت شکست آمریکا در صحرای طبس

واقعه طبس نشان‌ دهنده‌ی عظمت الهی و امدادهای غیبی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان بمناسبت شکست آمریکا در طبس، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ - 26April 2014

واقعه طبس نشان‌ دهنده‌ی عظمت الهی و امدادهای غیبی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، در این بیانیه آمده است: پس از آنکه همه چیز برای یک پیروزی تمام عیار برای آمریکا در طبس مهیا بود، امدادهای الهی که بارها و بارها مشابه آن در ادوار مختلف و در پیکارهای حق علیه باطل دیده بودیم، بساط عدل الهی را برپا کردند و قدرت لایزال خود را برای سردمداران ظلم و استبداد به تصویر کشیدند.

این بیانیه میافزاید: روایت توفان شن در صحرای آرام طبس، نشان از اراده عظیم خداوند دارد که کم ارزش ترین آفریدههای خود را برای سرنگونی کفر و ستم استفاده میکند تا یکی از رسواترین و افتضاح ترین توطئههای شکست امپریالیسم آمریکا در تاریخ ثبت گردد.

همچنین در این بیانیه آمده است: شکست آمریکا در اردیبهشت ماه سال 1359، بدون شک مصداقی دیگر از سوره مبارکه فیل بود. واقعهای که شکست فیلداران ابرهه به خانه خدا را در ذهنها زنده میکند. واقعه طبس، ضمن فراهم آوردن اتحاد و یکپارچگی بیشتر در بین نیروهای انقلابی، حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین الملل به اثبات رسانید و عنایت، لطف و مرحمت خداوندی مانند همیشه پردهی دیگری از چهرهی زشت حاکمان استبداد را در بر داشت و سند محکم دخالت آمریکا در امور ایران را بر همگان آشکار ساخت.

نظر شما
پربیننده ها