میثمی در گفت‌وگو با دفاع مقدس مطرح کرد

لزوم تولید محصولات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس

مدیرعامل استودیو سپید طراحان پارسیان گفت: بازی رایانه‌ای "نفس‌های سوخته" با موضوع دفاع مقدس با رویکرد جنایت‌های شیمیایی و میکروبی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 26April 2014

لزوم تولید محصولات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس

میلاد میثمی، مدیرعامل استودیو سپید طراحان پارسیان در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به اینکه نسل جوان ما، دوران هشت سال دفاع مقدس و جنایاتی که علیه ملت وکشورشان صورت پذیرفت را به عینه ندیدند، باید با تولید محصولات فرهنگی پر طرفداری همچون بازیهای رایانهای، جوانان را با چگونگی آغاز جنگ و تحمیل آن بر کشورمان و مظلومیت رزمندگان اسلام آشنا کرده و ایستادگی و مقاومت ایشان در مقابل دشمنان را به تصویر کشید.

وی در ادامه گفت: دشمن در جنگ تحمیلی با متوسل شدن به سلاحهای ضد بشری و کشتار جمعی از جمله سلاحهای شیمیایی سعی در زمین گیر کردن رزمندگان اسلام و فرزندان انقلاب داشت که این عمل غیرانسانی با کمک ابر قدرتها صورت میپذیرفت و منجر به شهادت طیفی از رزمندگان و هموطنان ما شد.

مدیرعامل استودیو سپید طراحان پارسیان خاطرنشان کرد: لذا در سال ۹۱ به همت گروهی از هنرمندان و متخصصین باتجربه عرصه بازیهای رایانهای، تولید محصولی با کیفیت بالا و با رعایت استانداردهای بین المللی و با مضمون جنایات شیمیایی صورت گرفته علیه ایران در هشت سال دفاع مقدس، آغاز شد.

میثمی گفت: پیش تولید این محصول در مهرماه همان سال به پایان رسید و پروژه وارد فاز تولید شد.

مدیرعامل استودیو سپید طراحان پارسیان افزود: تا کنون در تولید این محصول ۲۵ نفر از بهترین هنرمندان و مهندسین این عرصه همکاری داشتهاند.

وی در پایان اذعان کرد: امید است که از این طریق بتوان گوشهای از حماسهها و مظلومیت رزمندگان ایران اسلامی در برابر سلاحهای کشتار جمعی شیمیایی و میکروبی را برای نسل جوان به تصویر کشید.

نظر شما
پربیننده ها