در پی برگزاری رزمایش موفقیت‌آمیز بسیجیان

سردار نقدی از بسیجیان تهران و البرز تقدیر کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش‌های الی بیت‌المقدس، طی پیامی از بسیجیان تهران بزرگ و استان البرز تشکر کرد.
کد خبر: ۱۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳ - 26April 2014

سردار نقدی از بسیجیان تهران و البرز تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ و سردار پاسدار "بهرام حسینی مطلق" فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان البرز، از اجرای موفقیتآمیز رزمایش الی بیتالمقدس در شهر تهران و استان البرز تشکر کرد.

رزمایش الی بیتالمقدس چهارم و پنجم اردیبهشت به صورت همزمان با حضور ۵ لشکر عملیاتی در شهر تهران و ۲۸ گردان در استان البرز برگزار شد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز اسلام سرتیپ پاسدار کاظمینی فرمانده محترم سپاه پرافتخار حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ
و سردار سرافراز اسلام سرتیپ ۲ پاسدار حسینی مطلق فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز

سلام علیکم و رحمةالله

رزمایش موفقیت آمیز گردانهای بیت المقدس بسیج شهر شهید پرور تهران بزرگ در قالب پنج لشکر عملیاتی و اجتماع منظم و باشکوه آنان در نماز جمعه و همچنین رزمایش موفقیت آمیز ۲۰ گردان بیت المقدس و ۸ گردان کوثر در استان مقاوم البرز، موجب دلگرمی و امید مضاعف مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی؛ و پریشانی و وحشت مستکبران و زورگویان عالم گردید.

مراتب تقدیر و تشکر اینجانب را به همه فرماندهان غیرتمند بسیج وتمامی بسیجیان عزیز، سلحشور و خستگی ناپذیر این نواحی انقلابی که عشق و آمادگی خود را برای اجرای فرمان ولی امرمان امام خامنهای عزیز به خوبی به نمایش گذاشت ابلاغ فرمایید.

والسلام

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما
پربیننده ها