رزمایش اقتدار و انضباط بسیجیان با شرکت پنج لشکر در تهران آغاز شد

رزمایش اقتدار و انضباط بسیجیان تهران بزرگ به استعداد پنج لشکر عملیاتی و در قالب یک قرارگاه اصلی و پنج قرارگاه فرعی، با شعار «مقاومت و ایستادگی حامیان ولایت - قدس سپاه محمد (ص) می‌آید» در پنج منطقه جغرافیایی تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ - 24April 2014

رزمایش اقتدار و انضباط بسیجیان با شرکت پنج لشکر در تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، لشکرهای ۲۷ محمد رسولالله، حضرت زهرا (س)، آل محمد (ص)، امام حسن (ع) و صاحبالزمان (عج)، یگانهای شرکتکننده در این رزمایش هستند که با آتش سبک، در مناطق پیش بینی شده مانند جاده کرج، جاده دماوند، جاده سمنان و دهکده مقاومت، به تمرین نظامی جهت مقابله با تهدیدات احتمالی، میپردازند.

قرار است در این رزمایش شرکت کنندگان، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راههای مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راههای اصلی و مصدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلیبرن و تمرین اصول پدافند غیرعامل را فرا بگیرند.

در رزمایش الی بیت المقدس، اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، کارمندان، پزشکان، دانش آموزان، کسبه و اصناف حضور دارند که در کنار این آموزشهای نظامی، برگزاری کلاسهای بازآموزی و برپایی دورههای عقیدتی، برپایی دعای کمیل و راهپیمایی شبانه جهت یابی نیز پیش بینی شده است.

جمعی از شرکت کنندگان در این رزمایش که ۱۰ هزار نفر را شامل میشوند، روز جمعه (پنج اردیبهشت) با تجمع در خیابان حجاب، توانمندی و اقتدار خود را به نمایش گذاشته و پس از آن در نماز جمعه تهران شرکت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها