معاون فرهنگی سپاه استان کرمانشاه عنوان کرد

آمادگی سپاه کرمانشاه برای تحقق شعار سال

معاون فرهنگی سپاه استان کرمانشاه گفت: مجموعه فرهنگی سپاه کرمانشاه در راستای تحقق شعار سال آمادگی دارد با همفکری هنرمندان استان گامهای بلندی را بردارد.
کد خبر: ۱۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ - 18April 2014

آمادگی سپاه کرمانشاه برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، هم اندیشی مسئولین فرهنگی استان به همت بسیج هنرمندان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: هم افزایی سازمان بسیج هنرمندان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از اقدامات مؤثر برای تحقق بعد فرهنگی شعار سال است.

سرهنگ بهرام میرزایی گفت: تأکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تقدم فرهنگ بر اقتصاد نشان از وظیفه خطیر هنرمندان در راستای عملی شدن اهداف و برنامه ریزیهای سال جاری است.

وی در ادامه افزود: سازمان بسیج هنرمندان در این راستا از وظیفه سنگینتری برخوردار است چون هم نام بسیج و هم نام هنرمندان و فرهنگ را در عنوان سازمانی خود دارد و هم رسالت این مجموعه یک رسالت آرمانی است.

سرهنگ میرزایی گفت: مجموعه فرهنگی سپاه پاسداران نیز در راستای تحقق شعار سال آمادگی دارد با همفکری هنرمندان استان گامهای بلندی را بردارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار