فرمانده سپاه زرند خبر داد

برگزاری یادواره ۵۸۰ شهید زرند در سوم خرداد

فرمانده سپاه زرند گفت: یادواره ۵۸۰ شهید شهرستان زرند روز سوم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ - 13April 2014

برگزاری یادواره ۵۸۰ شهید زرند در سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "عبدالمجید زمانی" فرمانده سپاه شهرستان زرند در نخستین جلسه ستاد یادواره ۵۸۰ شهید این شهرستان، که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یادوارههای مختلفی در سطح حوزه و پایگاه در زرند برگزار شده است و انشاءالله سوم خرداد سومین یادواره ۵۸۰ شهید این شهرستان نیز به بهترین شکل برگزار میشود.

وی با ذکر روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: دو نعمت هست که انسان تا زمانی که به این دو نیاز پیدا نکند قدر آن را نمیداند، یکی نعمت امنیت و دیگری نعمت سلامت است.

فرمانده سپاه شهرستان زرند تصریح کرد: اگر ما امروز امنیت و آسایش داریم، این امنیت را مدیون خون شهداء هستیم و باید قدردان آنها باشیم.

سرهنگ زمانی با بیان اینکه باید در مقابل نظام انقلاب اسلامی و ارزشهای والای انقلاب که به ما رسیده است احساس وظیفه کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن اگر دیروز مرزهای خاکی ما را هدف قرار داده بود، امروز مرزهای فکری و فرهنگی ما را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه یکی از بحثهایی که دشمن تلاش میکند فراموش شود، فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: ما هرچه داریم از شهدا داریم، باید قدردان آنها بوده و فرهنگ آنها را هرگز فراموش نکنیم.

دبیر یادواره شهدای شهرستان زرند، اظهار کرد: اگر وضعیت ناامنی در عراق و افغانستان را نگاه کنیم، به طور قطع قدر امنیت و آسایشی که شهدا برای ما به ارمغان آوردند را بیشتر میدانیم.

سرهنگ زمانی با تاکید بر اینکه این نظام و انقلاب و آرامش موجود در جامعه به برکت خون شهداء است، افزود: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسلی که حماسه بزرگ دفاع مقدس را درک نکردند، منتقل کنیم و یاد و نام شهداء را در جامعه زنده نگه داریم.

وی با تاکید بر فرمایش حضرت امام خامنهای (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست»، خاطرنشان کرد: این دینی است که به گردن ماست و اگر ما امروز در این جایگاه و پست و مقام قرار داریم، به برکت خون همین عزیزان است.

نظر شما
پربیننده ها