حجت‌الاسلام صبری:

بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام(ره) استحکام و پیکره رژیم پهلوی را درهم شکست

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش در مدرسه علوی، ارتش را به یک نیروی الهی تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸ - 28January 2014

بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام(ره) استحکام و پیکره رژیم پهلوی را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین ولیالله صبری، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هواییارتش در مراسم بازدید از پایگاه دوازدهم شکاری بیرجند طی سخنانی در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد این پایگاه با تاریخی خواندن حرکت کارکنان نیروی هوایی ارتش در پیوستن به مردم انقلابی و بیعت با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۵۷ اظهار داشت: بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش در مدرسه علوی این نیرو را به یک نیروی الهی تبدیل کرد، این حرکت درست در زمانی صورت گرفت که استحکام و قدرت پیکرهی رژیم پهلوی را درهم شکست و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سه روز بعد یعنی ۲۲ بهمن شد.

صبری در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: برای اسلام زحمات و رنجهای زیادی کشیده شده است، از خود رسول اکرم(ص) گرفته تا ائمهی معصومین و شهدای اسلام همگی جان و مال را در کف اخلاص گذاشتند و در سیر الی الحق خاضعانه و مشتاقانه شتافتند.

وی افزود: حال که این رسالت گرانبها به دست ما رسیده است باید قدرشناس بوده، عزم واستقامت محکم داشته و موقعیتشناس وهمیشه جزء اولینها باشیم.   

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با تاکید بر شناخت هرچه بیشتر فداکاریهای انجام شده در راه اسلام خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) عبای خود را زیر پای دوست حضرت خدیجه پهن میکردند چون که حضرت خدیجه تمام ثروت خود را در راه اسلام خرج کرد و در اوج غربت اسلام به پیامبر ایمان آورد، بر ما هم فرض است که قدردان حرکتهای شجاعانه بوده و با بینش و بصیرت باشیم.

صبری در پایان گفت: بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی(ره)استحکام و پیکره رژیم پهلوی را درهم شکست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار