سرهنگ نورشاهی بیان کرد

ماجرای سلام نظامی یک همافر به امام خمینی(ره)

رییس سابق دفتر ارتباطات عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: در روز ۱۹ بهمن سال ۵۷ خداوند به من قدرتی داد که توانستم سلام نظامی به امام بدهم و فرمان رژهٔ نیروی هوایی ارتش را صادر کنم.
کد خبر: ۱۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱ - 22January 2014

ماجرای سلام نظامی یک همافر به امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "محمدحسین نورشاهی" رییس سابق دفتر ارتباطات عقیدتی سیاسی نهاجا و از پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس در سیزدهمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار کرد: در تاریخ ۱۹ بهمن ۵۷ وقتی فرمان رژه داده شد من در مقابل امام با قدرتی که خداوند به من داده بود با صدایی رسا به ایشان سلام نظامی داده و درود فرستادم.

وی افزود: با اینکه در آن زمان به هیچ عنوان اجازهٔ رسانهای شدن این مراسم داده نمیشد اما "پرتوی" عکاس روزنامه کیهان از پشت سر از رژه ما عکس گرفت و برای همیشه این بیعت همیشه جاوید را در صحنه تاریخ ماندگار کرد.
 
رییس سابق دفتر ارتباطات عقیدتی سیاسی نهاجا در پایان گفت: با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بینش مردم نسبت به نقشههای دشمنان بالا رفته و به خوبی درک کردهاند که چگونه با استفاده از تجربیاتی که به سختی به دست آمده، نسل جدید را آگاه سازند. من افتخار میکنم که مسلمانم و در ایران به مردم مملکتم خدمت کردهام.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار