حجت الاسلام واحدی:

بیعت نیروی هوایی ارتش با امام(ره) ضربه‌ای بر پیکر رژیم پهلوی بود

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ کمر رژیم شاهنشاهی را شکست و موجب تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷ - 22January 2014

بیعت نیروی هوایی ارتش با امام(ره) ضربه‌ای بر پیکر رژیم پهلوی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "محمدرضا واحدی" معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در سیزدهمین جلسه هماندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروز در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با محوریت بیعت تاریخی کارکنان آجا در ۱۹ بهمن ۵۷ با حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۵۷ از شکنندهترین ضربات بر پیکر رژیم شاهنشاهی بود.

وی با اشاره به اتفاقات و حوادث دوران انقلاب به ویژه نقش ارتش به عنوان تسریعکننده روند پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب تمامعیار بود و در این بین نقش حضرت امام در هدایت انقلاب به خصوص اعتماد ایشان به ارتش که برکات فراوانی برای انقلاب داشت بسیار مهم، حساس و مدبرانه بود.

حجتالاسلام واحدی در پایان، حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی و حضور آنان در اقامتگاه رهبر کبیر انقلاب و بیعت با حضرت امام(ره) را سند افتخار کارکنان ارتش در دوران انقلاب دانست و تصریح کرد: این حضور حماسی و بیعت طلیعهٔ خجسته پیوند ارتش با ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار