مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی خبر داد؛

فعالیت ۱۷۰ گروه جهادی بانوان در خراسان جنوبی

«بصیری‌پور» از فعالیت ۱۷۰ گروه جهادی خاص جامعه بسیج زنان در استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت اجتماع «بنات المقاومه» و دختران «حاج قاسم» با هدف نهادینه کردن تفکر انقلابی و ارزشی در میادین و پارک‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ - 09May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «فاطمه بصیری‌پور» مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در نشست خبری، حضرت معصومه(س) را تجلی حقیقی شخصیت زن با هویت اسلامی دانست و اظهار داشت: معرفی کردن الگوهای برتر مسلمان و پرداختن به شخصیت والای حضرت معصومه (س) به عنوان یک الگو و اسوه کامل از شخصیت یک زن و دختر مسلمان ضرورت دارد.

وی بر لزوم معرفی شخصیت‌های بانوان بزرگ اسلام همچون حضرت معصومه(س) تأکید و بیان داشت: در دهه کرامت امسال برنامه‌های خود را در قالب رویداد فرهنگی و هنری «بشری» تعریف کردیم و می‌خواهیم با الگوگیری از حضرت معصومه(س) دختران ما با حفظ هویت اسلامی خود در جامعه نیز نقش‌آفرینی داشته باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی از برنامه‌ریزی ۶۲ عنوان برنامه در رده‌های مختلف بسیج به مناسب دهه کرامت خبر داد و تبیین کرد: جشنواره فرهنگی هنری «ریحانه» در زمینه ایجاد خلاقیت و نبوغ دختران در چند قالب هنری از جمله پوستر، خوشنویسی، گرافیگ متحرک، هنرهای بومی و صنایع‌دستی، نقاشی، داستان‌های کوتاه و پادکست برگزار می‌شود.

بصیری‌پور اضافه کرد: تمام شهرستان‌ها در سه سطح سنی زیر ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و اختتامیه این جشنواره در هفته عفاف و حجاب در قالب یک نمایشگاه برپا و برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری اجتماع «بنات المقاومه» و دختران «حاج قاسم» با هدف نهادینه کردن تفکر انقلابی و ارزشی در میادین و پارک‌ها خبر داد و تصریح کرد: اجرای مسابقات ورزشی «جام شقایق‌های مقاوم»، برپایی پاتوق‌های دخترانه با هدف گفتمان‌سازی فرامین امامین انقلاب و پاسخ به شبهات در شهرستان‌های مختلف، محافل انس با قرآن، جشنواره غذا و صنایع‌دستی و اجتماع «قرار ریحانه‌ها» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی کارگاه‌های مختلف با هدف سیاست‌های جمعیتی، فعالیت ۱۷۰ گروه جهادی در بحث توزیع بسته‌های معیشتی و رسیدگی به افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست، برگزاری جشن‌های خانگی و اکران فیلم «بچه زرنگ» و «اخت الرضا» و رونمایی از جلد نخست کتاب زنان شاخص خراسان جنوبی با عنوان «بر قله‌های افتخار» با هدف با معرفی ۷۰ زن شاخص استان را از برنامه‌های دهه کرامت در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار