رئیس آموزش پرورش کرمان:

دانش آموزان ما امروز سنگر های مهم فرهنگ اسلامی را گرفته‌اند

رئیس آموزش پرورش کرمان در روز بازگشایی مدارس در اول مهر سال 1363 گفت: دانش آموزان ما امروز سنگر های مهم فرهنگ اسلامی را گرفته اند.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ - 22September 2016

دانش آموزان ما امروز سنگر های مهم فرهنگ اسلامی را گرفته‌اند

 به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام شهید علی ایرانمنش رئیس آموزش پرورش، در اول مهر سال 63 طی سخنانی ضمن اشاره به بازگشائی مدارس و یادآوری ایثارگری ها،دلاوری ها و ازخود گذشتگی های شهداء دانش آموز را ستود و گفت: دانش آموزان ما امروز سنگرهای مهم فرهنگ اسلامی را گرفته اند.

وی افزود:یکی از برنامه های رژیم گذشته این بود که همواره سعی می کرد که آموزش و پرورش را بی محتوا نگه دارد و آنها می دانستند که اگر آموزش و پرورش و فرهنگ یک ملت را به انحراف بکشانند می توانند به اهداف پلید و شوم خود که همانا استثمار ملت ها می باشند، برسند.

حجت الاسلام شیخ علی ایرانمنش ادامه داد:به لطف خدای متعال و با پیروزی انقلاب اسلامی تمام نقشه های خائنانه آنها نقش برآب شدف به طوری که امروز آموزش و پروزش ما قابل مقایسه با زمان طاغوت نمی باشد و تمام مربیان آموزش و کادر تعلیم و تربیت همواره سعی دارند تا فرهنگ اصیل اسلامی را گسترش دهند تا امت مسلمان ما از یک جامعه سالم برخوردار گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش با تاکید براین که تاکنون در جبهه های جنگ تحمیلی تعداد زیادی از دانش آموزان با ایثارگری و فداکاری های خود، به شهادت رسیده اند، گفت: ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم وشما مربیان آموزش و پرورش که پیامبراین انقلاب هستید باید تلاش نمائید که ازهرجهت نمونه باشید و دانش آموزان واولیاء نیزموظفند که در تمام زمینه ها همکاری ها لازم را با مربیان بنمایند.

حجت الاسلام ایرانمنش در ادامه گفت: خواهران بایستی حجاب اسلامی را در مدارس بطور کامل رعایت نمایند و شئونات اسلامی باید مانند گذشته مد نظر قرار گیرند.

وی افزود: فرزندان امت شهید پرور در سر کلاس های درس هیچگاه اجازه نخواهد داد که یک مربی، شنونات اسلامی را نادیده بگیرد و یا اینکه بر خلاف نظام جمهوری اسلامی حرفی بزند و آموزش و پرورش نیز با قاطعیت با آنها رفتار خواهد کرد و بحمد الله در کرمان چنین افرادی وجود ندارد و همه در خط انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار