به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برگزاری همایش هنری ستارگان خاک در اندیمشک

نخستین همایش هنری با عنوان ستارگان خاک ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اندیمشک آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴ - 22September 2016

برگزاری همایش هنری ستارگان خاک در اندیمشک

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک  اظهار داشت: در این همایش که از نخستین روز از هفته دفاع مقدس در اندیمشک آغاز شده گروه های نمایش از شهرهای مختلف استان خوزستان آثار خود را سه زبان فارسی ، انگلیسی و عربی به روی صحنه می برند.

علی بازگیر نمایشنامه خوانی را از دیگر بخش های این همایش عنوان کرد و افزود:این همایش برای نخستین بار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان اندیمشک برگزار شده و تا چهارم مهرماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در مدت برگزاری همایش ستارگان خاک آثار نمایشی از گروه های نمایش شهرهای سوسنگرد ، شوش ، دزفول و اندیمشک در پلاتوی تالار هنر این شهر به روی صحنه می روند.

بازگیر گفت: در نخستین شب از اجرای این برنامه نمایشنامه خاک سبز نوشته حسین فدایی حسین به کارگردانی آرش کرم الهی از دزفول به روی صحنه رفت همچنین نمایش خیابان کوچه خانه نوشته مهدی آشوغ به کارگردانی امین پورمند اجرا شد.

پنجشنبه شب نیز نمایش شرجی نوشته و کارگردانی رضا حویزاوی از سوسنگرد به زبان عربی اجرا می شود.
نمایشنامه بعضی از مردها سرباز بدنیا می آیند به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ ، نمایشنامه (father and son) از محمد کیخا نیز به زبان انگلیسی به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار