امام جمعه ابهر:

دفاع مقدس ادامه واقعه کربلا است/ نسل جبهه و جنگ از قداست حفاظت کردند

امام جمعه ابهر گفت: دفاع مقدس به این دلیل مقدس است که نسل جبهه و جنگ از قداست حفاظت کردند تا امروز مردم زندگی غیورانه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ - 22September 2016

دفاع مقدس ادامه واقعه کربلا است/ نسل جبهه و جنگ از قداست حفاظت کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی بعد از ظهر امروز در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ابهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته ای با کرامت و گرامیداشت آن بسیار پسندیده است.

وی با اشاره به واقعه غدیر، تصریح کرد: واقعه غدیر تاکید می کند که امام زمان خود را بشناسیم و نقش امامت و ولایت را درک کنیم.

امام جمعه ابهر یادآور شد: اگر مردم بدانند که خداوند و امام زمان شاهد و ناظر اعمال آنها است از بسیاری خطاها پرهیز می کنند و بسیاری از مشکلات جامعه نیز در پی آن حل می شود.

وی ابراز کرد: جامعه باید ضابطه و قانون داشته باشد و یکی از ضوابط حکومت جامعه اسلامی داشتن ولایت و پیروی از آن است.

حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: دفاع مقدس به این دلیل مقدس است که نسل جبهه و جنگ از قداست حفاظت کردند تا امروز مردم زندگی غیورانه داشته باشند.

وی با اشاره به واقعه کربلا تاکید کرد: امام حسین (ع) در واقعه کربلا بیعت را از یاران خود برداشت و حضور در صحنه نبرد را در اختیار یاران قرار داد که آنها نیز اصل ولایتمداری را به جای آوردند و امام زمان خود را تنها نگذاشتند.

امام جمعه ابهر خاطر نشان کرد: روز 22 بهمن باید زنده نگاه داشته شود چون تتمه و ادامه واقعه غدیر است و دفاع مقدس نیز باید زنده نگاه داشته شود زیرا ادامه واقعه کربلا است.

وی با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهر، ابراز کرد: این سرشماری اهمیت بسیاری دارد و همه افراد باید کمک کنند تا به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار