جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خبر داد؛

برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با حضور سردار نقدی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با حضور سردار نقدی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ - 22September 2016

برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با حضور سردار نقدی

به گزارش دفاع پرس از ایلام سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه ایلام گفت: همایش بزرگ پیشکسوتان،بسیجیان و رزمندگان استان ایلام روز دوشنبه(۵مهر) برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش ساعت سه بعداظهر و با حضور سردار نقدی، ریاست سازمان بسیج مستضعفین و در سالن قلاویزان آغاز خواهد شد.

طهماسبی اضافه کرد:دوران دفاع مقدس یکی از برجستهترین حوادث انقلاب اسلامی بود؛ ملت ایران اسلامی با ایثار و فداکاری تک به تک ورقهای آن را رقم زدند.

وی تصریح کرد: هیچگاه جهانیان ایثار، رشادت، از خودگذشتگی، قدرت و اقتدار ملت ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اکنون به واسطه تجربه هشت ساله دفاع مقدس ایران اسلامی به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده و با اقتدار کامل از ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: توان دفاعی، مقابله و ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر زورگویان و استکبار جهانی الگویی برای دیگر ملتهای آزادیخواه جهان شده است.

عبدالصاحب طهماسبی خاطر نشان کرد: بر این اساس باید تفکر و فرهنگ بسیج و دفاع مقدس در جامعه امروزی ترویج شود و نسل جوان امروزی در جریان وقایع دوران دفاع مقدس قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار