به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برگزاری نمایشگاه پلاک عاشقی در بوشهر

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر گفت: از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این نمایشگاه می‌توان به چاپ و نصب برنوشته، پوستر، عکس دفاع مقدس، پخش فیلم، ایستگاه نقاشی، ایستگاه عکاسی، آموزش سلاح و... است.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 22September 2016

برگزاری نمایشگاه پلاک عاشقی در بوشهر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، فاطمه صفری زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بوده و هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها، دلاوریها و حماسه مردم و رزمندگان ایران است.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان  پلاک عاشقی با همکاری کانون فرهنگی انقلابیون جوان شهرستان بوشهر از  ۳۱ شهریورماه به مدت شش شب بعد از نماز مغرب و عشا در پارک مرجان شهر بوشهر برگزار میشود.

صفری زاده با اشاره به اینکه رویکرد اصلی برنامههای هفته دفاع مقدس مردمی و برمبنای فعالیت جوانان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان و شهدا در طول ٨ سال دفاع مقدس برای نسل جوان برپا میشود.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: مهمترین اقدامات انجامشده در این نمایشگاه میتوان به چاپ و نصب برنوشته، پوستر، عکس دفاع مقدس، پخش فیلم، ایستگاه نقاشی، ایستگاه عکاسی، آموزش سلاح  و... است.

صفری زاده با بیان اینکه در حال حاضر جنگ نابرابر در عرصه جنگ نرم ادامه دارد، گفت: لازمه مقابله با دشمن در این عرصه، تقویت معنویت و بصیرت افزایی در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار