فرمانده سپاه تنگستان:

بیش از 350 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در تنگستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه تنگستان گفت: بیش از 350 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما آماده‌ایم» و با تلاش سپاه امام علی(ع) در کنار دیگر ادارات و نهادها در سایه اتحاد و همدلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ - 22September 2016

بیش از 350 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در تنگستان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان سرهنگ محمدعلی ملاکی در جمع خبرنگاران و در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: از برنامههای شاخص و ستاره دار ما در هفته دفاع مقدس تجلیل از رزمندگان و خانوادههای معظم آنها خواهد بود.

وی بیان داشت: ما در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و شناساندن گذشته پرافتخار ملت به این نسل نشستهای روشنگری با محوریت احیاء روحیه انقلابی را در ردههای مقاومت بسیج سراسر شهرستان برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه تنگستان افزود: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامههای این هفته با برگزاری مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان در خیابان انقلاب شهر اهرم شروع خواهد شد که در این مراسم فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر بهعنوان سخنران حضور خواهند داشت.

ملاکی تأکید کرد: ما در هفته دفاع مقدس تلاش خواهیم کرد حضور نخبگان در فضای مجازی را به صورت سازمان یافته داشته باشیم و تقویت بسیج رسانه به عنوان سلاح کاربردی در مقابله با جنگ نرم دشمن را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به برنامههای سپاه در هفته دفاع مقدس گفت: حضور سازمان یافته بسیجیان تحت عنوان میقات صالحین در نماز جمعه این هفته، غبار روبی قبور شهدا، سرکشی از خانوادههای معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا تحت عنوان آبروی محله، برگزاری نشستهای روشنگری با محوریت اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامههای ما در هفته دفاع مقدس است.

وی در پایان گفت: ما تا آخر پای ولایت ایستادهایم و این مشق و تکلیف ماست که سرباز ولایت باشیم و به سمتی حرکت کنیم که از گوهر عزیز انقلاب اسلامی به طور غیرمحافظهکارانه  دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار