پیام استاندار یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

استاندار یزد به‌مناسبت آغاز هفتۀ دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ - 22September 2016

پیام استاندار یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار به شرح زیر است:


بسمه تعالی


سی و یکم شهریور سرآغاز هفتۀ دفاع مقدس، یادآور حادثه ایاست که دست همۀ جهانخواران و ستمپیشگان از آستین صدام خبیث و جنایتکار بیرون آمد تا نظام نوپای مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازد و ایران اسلامی را به اشغال خویش درآورد.

و این آغاز دوبارۀ انفجاری بود از نور عشق و ایثار که درخشش  انفجار آن جهانیان را به حیرت و شگفتی فرو برد و امیدهایشان را به یاس مبدل ساخت.

شهادت شاهراهی شد به سمت عروج و عظمت و مرگ سرخ، عزت ابدی مردانی شد که بر پیشانیشان نام دلربای حضرت حسین (ع) و کربلا و حضرت زهرا(س) میدرخشید، فاصلۀ خاک تا افلاک کوتاه گشت و جبههها از سربازان جان برکف و بسیجیان سلحشور شب شکن لبریز شد.

ایستادگی واژۀ مقدسی گشت که همۀ دلهای بهم پیوسته با عشق ولایت و امام را درنوردید و خیل شهیدان و شاهدان و جان برکفان حضرت امام خمینی(ره) از هفت شهر عشق گذشته و هشت بهار عزت، نصرت و آزادگی را رقم زدند و به یادگار در صحنه تاریخ نهادند.

درود خدا بر روان همۀ شهیدان و امام شهیدان و سلام به محضر جانبازان، ایثارگران و آزادگانی که در حفظ و حراست از ارزشهای الهی، استقلال و تمامیّت ارضی و هویّت دینی و ملّی خویش از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز امنیّت ما، امان ما، ایران سرافراز ما و انقلاب شکوهمند ما مرهون عزم، اراده، اخلاص و عشق آنان است.

بر ماست که پاسدار مخلص حرمت خون شهیدان باشیم و خادم مردمی که با همۀ سختیها در همۀ  آزمونها سربلند برآمده اند و شرافتمندانه زندگی میکنند و بر جوانان، دانشجویان و طالبان علم و دانش است که در کنار همۀ امکاناتی که برای رشد و پیشرفت دارند، لحظهای از یاد شهیدان غافل نباشند که امروز به گفتۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی این پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص)، صحبت از شهید و شهادت و از آنان گفتن کمتر از شهید و شهادت نیست.

ما تا ندانیم از کجا آمده ایم، نخواهیم توانست آینده را رقم بزنیم و جادۀ گلگون و سرخ نامی که با بوی شیهدان معطّر است همواره در پیشاپیش نگاه آیندۀ ما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار