نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

فساد و بدحجابی در جامعه نگران‌کننده است و برخی مسئولان فقط نظاره‌گر هستند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خطاب به برخی از مسؤولان گفت: فساد و بدحجابی در جامعه نگران‌کننده است و بعضی مسئولان فقط نظاره‌گر هستند و کاری انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 22September 2016

فساد و بدحجابی در جامعه نگران‌کننده است و برخی مسئولان فقط نظاره‌گر هستند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیتالله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نخستین شهید مدافع حرم این شهرستان، با اشاره به اینکه میدان شعار برای خیلیها باز است، اظهار داشت: بعضی انسانها در مقام گفتن خیلی حرفها میزنند و وقتی به عمل کردن و گفتن آنها نگاه میکنیم خیلی فاصله وجود دارد.

وی افزود: باید ظاهر و باطنمان یکی باشد و آنچه در باطنمان وجود دارد همان را بگوییم و آن عملی را که نمیتوانیم انجام دهیم شعار ندهیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعضی مسئولان هوای نفس را خدای خود قرار دادهاند و هر چه دل بگوید گوش میدهند و دنبال مقام و قدرت هستند، تصریح کرد: معاویه یک عمر با حضرت علی(ع) جنگید و آنچنان تبلیغات غلط معاویه در ذهن مردم شام اثر کرد که مردم باور کرده بودند که علی(ع) تارک الصلاه بود.

این مسئول درباره حقوقهای نجومی، بیان کرد: آن مسئولی که ماهانه 358 میلیون به حساب خود واریز میکرد نمیتواند به این پولها دست بزند و این پولها بیتالمال است.

آیت الله توکل خطاب به برخی از مسؤولان گفت: فساد و بدحجابی در جامعه نگرانکننده است و بعضی مسئولان فقط نظارهگر هستند و کاری انجام نمیدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار