همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در تنکابن

یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعال حرم همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس روز چهارشنبه در تالار اجتماعات پارک مادر شهرستان تنکابن برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ - 21September 2016

برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در تنکابن

به گزارش  دفاع پرس از مازندران، یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعال حرم همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس روز چهارشنبه در تالار اجتماعات پارک مادر شهرستان تنکابن برگزار شد.

حجت الاسلام سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این آئین گفت: رزمندگان اسلام برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) در برابر دشمنان اسلام ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل بر ضرورت پاسداشت خون شهدا تاکید کرد و افزود: اگر انسان ظاهر و باطنش یکی باشد و خدا را رب خود بداند و در این مسیر استقامت داشته باشد ، مومن واقعی است و ملائکه از او محافظت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهدا مصداق بارز فریادرسی به مظلوم عالم هستند ، گفت: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که دفاع از اسلام حد و مرز جغرافیایی ندارد و در هر نقطه ای از جهان که ندای مظلومی بلند شود، پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) برای پاسخ به این ندا به پا می خیزند.

وی یادآور شد : شهدای مدافع حرم بار دیگر عطر و بوی شهادت را در ایران اسلامی زنده کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کردند.

در این مراسم کلیپ هایی از حضور مستشاری مدافعان حرم در سوریه به نمایش در آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار