پیام استاندار گلستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی دلسوزان انقلاب، رزمندگان سلحشور و مردم همیشه در صحنه استان گلستان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ - 21September 2016

پیام استاندار گلستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی دلسوزان انقلاب، رزمندگان سلحشور و مردم همیشه در صحنه استان گلستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: در تاریخ هر کشور، لحظات و انسان های افتخار آفرینی وجود دارد که مردم با یادآوری آن، احساس بالندگی و افتخار می کنند.

هفته دفاع مقدس تداعی کننده دلاوری و سلحشوری مردان و زنانی است که برای حفظ خاک و ناموس خود از جان و مال خویش گذشتند و دشمنی که به پشتوانه ی دولت های استکباری، سودای فتوحات داشت را عقب راندند.

پایمردی غیرتمندان ایران اسلامی سبب شد، دیگر کسی اندیشه جنگ با کشوری که مردان و زنانش به سلاح ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه مسلح است را، به خود راه ندهند.

دفاع مقدس مکتبی بزرگ و متعالی است که در انحصار زمان قرار نمی گیرد، بلکه تاریخ ساز و متعلق به آیندگان است و باید تمام زوایای روحانی آن در شئون اعتقادی، رفتاری، اخلاقی و اجتماعی زندگی ما نمایان شود.

امروز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: " دفاع مقدس یک گنجینه پنهان است"، مکتب دفاع مقدس نیازمند تبیین است و بزرگترین رسالت ما تبیین این مکتب با استفاده از تمامی ابزارهای در اختیار است.

مردم شریف و غیرتمند گلستان همچون ملت بزرگ ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با پیروی از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، دفاع از تمامیت ارضی این کشور را اولویت خود دانستند و چهار هزار شهید این استان شاهدی بر این مدعاست.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز دفاع هشت ساله و کم نظیر جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تاسی از مکتب شهیدان و دفاع مقدس بتوانیم در سنگر اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری پیروز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار