برگزیدگان بخش کتب جایزه ادبی یوسف معرفی شدند

هیئت داوران بخش داستان‌های چاپ شده ششمین دوره جایزه ادبی یوسف در پایان سه داستان را به عنوان اثر برگزیده و ۵ داستان را شایسته تقدیر دانستند.
کد خبر: ۱۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳ - 25January 2014

برگزیدگان بخش کتب جایزه ادبی یوسف معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هیئت داوران بخش مجموعه داستانهای چاپ شده ششمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف در جلسهای که با حضور راضیه تجار، رحیم مخدومی (دبیر جشنواره)، جهانگیر خسروشاهی، خسرو باباخانی، محمدعلی قربانی، محمدرضا شرفیخبوشان، و گلعلی بابایی (رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس) در محل موسسه رسانهای هنری اوج برگزار شد برترینهای خود را در این بخش اعلام کرد.

در این جلسه داوران با ظرافت و دقت نظر پس از بحث و بررسی تخصصی و کارشناسانه در خصوص داستانهای برتر راه یافته به مرحله پایانی در نهایت ۳ داستان را به عنوان اثربرگزیده و ۵ داستان را شایسته تقدیر دانستند.

همچنین در این دوره از جشنواره و در بخش کتب چاپی تعداد ۷۴۹ داستان کوتاه دفاع مقدس از ۲۴۴ نویسنده که اثارشان در ۲۹ مجموعه به صورت مستقل یا مشترک در سالهای ۹۰ تا ۹۱ به چاپ رسیده است به رقابت گذاشته شد.

گفتنی است اسامی داستانها و نویسندگان برگزیده و تقدیری این بخش در مراسم اختتامیه جشنواره که در اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار میشود اعلام خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار