معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مردم با حضور خود در دفاع مقدس نشان دادند که دوستدار نظام اسلامی هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم ایران تلاش کردند که از حریت اسلام در دوران دفاع مقدس دفاع کنند، گفت: مردم با حضور خود نشان دادند که دوستدار نظام اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ - 19September 2016

مردم با حضور خود در دفاع مقدس نشان دادند که دوستدار نظام اسلامی هستند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با همه توان خود از عظمت اسلام در دوران دفاع مقدس دفاع کردند.

وی با اعلام اینکه در ابتدای جنگ نیروی نظامی و انتظامی قوی و مقتدر نداشتیم، تصریح کرد: با وحدت کلمه و هدایت امام راحل توانستیم بحرانهای ابتدایی کشور را کنترل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تأکید کرد: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران باید در کنار همدیگر قرار گرفته و مشکلات موجود را رفع کنیم.

این مقام مسئول با اعلام اینکه مردم ایران تلاش کردند از حریت اسلام در دوران دفاع مقدس دفاع کنند، افزود: مردم با حضور خود نشان دادند که دوستدار نظام اسلامی ایران هستند.

یونسی با اعلام اینکه ولایتپذیری مردم در دوران دفاع مقدس به خوبی مشخص شد، گفت: مردم در کنار ولایت فقیه در برابر همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کردند و موفق شدند در برابر همه بدخواهان نظام پیروز شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید فرهنگ دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم، تلاشهای زیادی در دوران دفاع مقدس برای حفظ عظمت اسلام کشیده و این تلاشها در حال حاضر در بین جوانان باید ترویج شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: برای پیشبرد کشور در حال حاضر باید مانند دفاع مقدس تلاش مناسبی انجام گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه حضور موفق در دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ایران را در برابر زیادهخواهان واکسینه کرد، ادامه داد: امروز ایران اسلامی به عنوان کشور قدرتمند منطقه است و باید تلاش کنیم این عظمت حفظ شود.

یونسی در پایان گفت: ایران اسلامی برای اینکه حق بود امروز به عنوان قدرت برتر منطقه است و فرهنگ انقلاب اسلامی در حال گسترش در سطح جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار