مدال آور دزفولی پارالمپیک ریو:

مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم

مدال آور دزفولی پارالمپیک ریو گفت: مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ - 18September 2016

مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، علیرضا قلعه ناصری نایب قهرمان پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در اعتراض به اقدام عربستان سعودی نسبت به درج نام خلیج فارس بر روی لباس های ورزشکاران پارالمپیک ریو، اظهار داشت: به نام خلیج فارس بر روی لباس های ورزشی خود افتخار می کنیم.

قلعه ناصری افزود: من هم به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مجاهدت مدافعین حرم، مدال پارالمپیکی ام را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم گرچه این، کمترین هدیه ای است که می توانم پیشکش آنها نمایم و دعا می کنم بتوانم باز هم برایشان به کسب افتخار بپردازم.

وی گفت: از رهبر انقلاب به خاطر حمایت های معنوی از ورزشکاران و اینکه همیشه به فکر آنها می باشند، تشکر می کنم. امیدواریم که باز هم در میادین بعدی، برای رهبر و کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

نایب قهرمان پارالمپیک ریو ۲۰۱۶  با اشاره به اینکه باعث افتخار ماست که اسم خلیج فارس و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر روی لباس ورزشی مان نقش بسته است تصریح کرد: اعتنایی به اقدام سیاسی کشور عربستان در اعتراض به کاروان ورزشی ایران نداریم.

علیرضا قلعه ناصری ورزشکار دزفولی کاروان ایران در رقابتهای پرتاب دیسک کلاس F56 پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در اولین حضور در یک رقابت رسمی بین المللی، موفق شد با پرتاب دیسک به مسافت ۴۴٫۰۴ متر پس از ورزشکار کشور میزبان، در جایگاه دوم قرار گرفته و ضمن افزایش رکورد خود، مدال نقره جهانی را دریافت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار