برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در عنبرآباد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عنبرآباد گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ - 18September 2016

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در عنبرآباد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، نادر ملایی  در جلسه برنامهریزی هفته دفاع مقدس در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: تقدس دفاع مقدس به خاطر جانفشانی و ایثارگری رزمندگان بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عنبرآباد افزود: امنیت امروز به خاطر ایثارگریها و ازخودگذشتگی شهداست؛ که جان خود را تقدیم کردند.

ملایی بیان کرد: ترس استکبار جهانی از ایران به این دلیل است که جانفشانیها و ایثارگریها را در زمان هشت سال دفاع مقدس دیدهاند و میدانند حریف این مردم نمیشوند.

وی در ادامه گفت: برنامههایی چون برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و پیادهروی بزرگ خانوادگی ازجمله برنامههای هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

ملایی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار خوبی است تا جوانان بیشتر به شناخت شهدا بپردازند و با آرمانهای امام(ره) پیوندی دوباره ببندند.

همچنین در این جلسه جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت عنبرآباد گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در این هفته برگزار و بازآفرینی بخش کوچکی از دستاوردهای بزرگ هشت سال دفاع مقدس نمایش داده میشود.

سنجری ادامه داد: رژه موتوری نیروهای مسلح، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا و... بخشی دیگر از برنامههای هفته دفاع مقدس امسال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار