سی و هفتمین فجر پایداری-15

امیر سیاری: این حضور پشتیبانی برای ارتقای توان بازدارندگی نیروهای مسلح است/ توان موشکی خود را ارتقا می دهیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور باشکوه امروز مردم را پشتیبانی برای ارتقای توان بازدارندگی نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: ما در مقابل هر تهدیدی جوابی قاطع خواهیم داد.
کد خبر: ۷۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ - 11February 2016

امیر سیاری: این حضور پشتیبانی برای ارتقای توان بازدارندگی نیروهای مسلح است/ توان موشکی خود را ارتقا می دهیم

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که صبح امروز به همراه خانواده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کرده بود، در گفت وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم امروز اظهار داشت: این حضور عالی است، و بهتر از این حضور را نیز در سال آینده شاهد خواهیم بود.

امیر سیاری تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی را عامل حضور هر ساله مردم در راهپیماییها برشمرد و افزود: مردم در همه عرصهها حضور مییابند تا اهداف انقلاب را محقق سازند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره پیام حضور فراگیر مردم در راهپیمایی گفت: پیام راهپیمایی مردم، ایستادگی مقاومت و دفاع از انقلاب و کشور است.

وی حضور باشکوه امروز مردم نشان دهنده انسجام و اتحاد ملت ایران دانست و اظهار داشت: این حضور پشتیبانی برای ارتقای توان بازدارندگی نیروهای مسلح است و ما در مقابل هر تهدیدی از دشمن جوابی قاطع خواهیم داد.
سیاری در پاسخ به این سوال که پس از برجام شاهد اعمال تحریم های جدید در خصوص توان موشکی ایران از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی گفت: به طور قطع توان موشکی خود را ارتقا خواهیم داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار