سی و هفتمین فجر پایداری-34

رییس خانه فرهنگ میعاد منطقه 19:این حضور پاسخی محکم به دشمنان ماست

علیرضا عصاری گفت: این حضور پاسخ محکمی است به کسانی که دوست دارند در کشور ما اختلاف وجود داشته باشد.
کد خبر: ۷۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ - 11February 2016

رییس خانه فرهنگ میعاد منطقه 19:این حضور پاسخی محکم به دشمنان ماست

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران، در سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگسرای مهر غرفه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی برپا کرد.


در این ایستگاه فرهنگی غرفه هایی همچون شعار نویسی، مسابقه پازل، طریق الشهدا که با شعار پایم را جای یک شهید انقلاب اسلامی می گذارم مخاطبان با شهدای انقلاب و مدافع حرم هم عهد می شوند، برپا شده است.


علیرضا عصاری رییس خانه فرهنگ میعاد منطقه 19 (فرهنگسرای مهر) در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: از سال 75 تاکنون از طرف ارگان ها و سازمان های مختلف در راهپیمایی 22 بهمن غرفه دار بوده ام و سه سال است از طرف فرهنگسرای مهر مفتخرم که به عنوان مدیر غرفه در راهپیمایی حضور داشتم.


وی ادامه داد: هر سال غرفه ها در سراسر مسیر راهپیمایی به صورت متفرقه برپا میشد ولی امسال به صورت متمرکز برپا کردیم.


مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا اظهار کرد: ملت ایران یقین دارد که دشمن اصلی ما و جهان اسلام آمریکا است. از آنجایی که بیداری اسلامی از ایران آغاز شد امروز مرکز جهان اسلام نیز برشمرده می شود.


عصاری تصریح کرد: استکبار جهانی اگر بتواند ایران را از اهداف الهی خود منحرف سازد بر ما مسلط می شود.


وی اظهار کرد: معتقدم که دشمن قصد دارد مسمانان را در مقابل هم قرار دهد و از اسلام و ادیان دینی چهره خشن نشان دهد. به همین جهت در کشورهای همچون عراق، سوریه، نیجریه و ... که بیشترین اعتقادات دینی را دارند سعی می کند درگیری میان مسلمانان ایجاد کند.


وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: از راهپیمایی امروز مشخص است که مردم آگاه تر، با علاقه تر و پرشورتر شده اند. بنابراین انتخابات پررنگ تر از سال های قبل خواهیم داشت.


وی ادامه داد: این حضور پاسخ محکمی است به کسانی که دوست دارند در کشور ما اختلاف وجود داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار