امیر سرتیپ تقی‌خانی بیان کرد

ارتقای شرایط خدمتی سربازان نیروهای مسلح با تأکیدات مقام معظم رهبری

جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره ارتقای سطح تربیتی، آموزشی و محیط خدمت سربازان گفت: شرایط خدمتی این عزیزان بهتر شده و ستاد کل نیروهای مسلح و مجموعه ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در تلاش هستند که این شرایط بازهم بهتر شود.
کد خبر: ۲۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ - 11June 2014

ارتقای شرایط خدمتی سربازان نیروهای مسلح با تأکیدات مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شاهین تقیخانی" جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: وقتی منزلت و جایگاه سربازی خوب بازشناسی و معرفی شود، سرباز عزیز ما احساس منزلت و جایگاه بالاتری کرده و متوجه میشود کشور، مردم و نظام به او اهمیت قائل بوده و قدردان زحمات او هستند، در نتیجه در مأموریت خود محکمتر، دقیقتر و سفتتر میایستند و با اعتقاد بیشتری مأموریت مقدس خود را انجام میدهند.
 
وی افزود: اهداف مقدسی برای این جشنوارههای جوان سرباز مشخص شده و ششمین دوره جشنواره جوان سرباز تلاش کرد تا به بخشی از این اهداف برسد.
 
امیر "تقیخانی" تصریح کرد: فضای بسیار خوبی که در جشنواره جوان سرباز با حضور بیش از ۲۵۰۰ سرباز و تعدادی از مسئولان کشور ایجاد شد، نشان داد که این سربازان عزیز ما هم از روحیه و شادابی خوبی برخوردارند و هم ایثارگر هستند و هم به موقع خودش برای حفظ نظام و مملکت و دین خود تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد.
 
جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره لزوم توجه به امکانات مربوط به سربازان و خوشایندسازی محیط سربازی که مورد تأکید مقام معظم رهبری درباره توجه به زیست، تغذیه و محل استراحت سربازان بوده است و طرحها و برنامههای ارتش در اینباره گفت: یقیناً نه فقط ارتش، بلکه همه نیروهای مسلح و تمام فرماندهان و دلسوزان نظام با همه وجود برای ارتقاء سطح تربیتی، آموزشی و محیط خدمت سرباز کوشیدهاند.
 
وی افزود: در دورترین مراکز سربازی ما حتی به جرأت میتوانم بگویم که بعضی مراکز سربازی نیروهای مسلح ما دارای امکاناتی بیشتر از شهرستان نزدیک آنها هستند، یعنی این مجموعه به گونهای تلاش کردهاند که امکانات را برای این عزیزان فراهم کنند.
 
جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: این ارتقاء صورت گرفته و شرایط خدمتی عزیزان بهتر شده و ستاد کل نیروهای مسلح و مجموعه ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی همه در تلاش هستند که این شرایط بازهم بهتر شود.

نظر شما
پربیننده ها