معاون سامان‌دهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان:

سربازی دوره‌ای برای سازندگی شخصیت است

معاون سامان‌دهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان ما باید بدانند که سربازی یک دوره بزرگ سازندگی شخصیت است.
کد خبر: ۲۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵ - 09June 2014

سربازی دوره‌ای برای سازندگی شخصیت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، گلزاری، معاون  ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش در ششمین جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: از ستاد کل نیروهای مسلح که با توجه به حساسیتهای فرهنگی موجود در حوزه جوانان این جشنواره مؤثر در این حوزه را برگزار کرد، تشکر میکنم.

وی جوانی دوره فعالیت، آرامش و سلامت دانست و افزود: دوره جوانی نیروی عظیمی است که همه مصلحان تاریخ بهخوبی از این دوران استفاده کردهاند.

گلزل با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به جوانان گفت: الگوی جوانان ما حضرت علیاکبر(ع) است. شهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس همچون شهید باقری و شهید همت در سنین جوانی به آن درجات عالی رسیدند.

معاون  ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند که سربازی یک دوره بزرگ سازندگی شخصیت است و امروز افزایش برخی مشکلات جامعه به این دلیل است که بعض از افراد در سنین جوانی، مسئولیتپذیر بودن را یاد نگرفتهاند، که اگر در دوران سربازی این مسئله حل شود بخش بزرگی از مشکلات جوانان نیز حل خواهد شد.

 وی در پایان گفت: سربازی دورهای بسیار جدی با شرایطی خاص برای آماده و وارد شدن به یک زندگی جدی است. بزرگان در نیروهای مسلح باید سربازی را نهفقط بهعنوان یک دوره، بلکه بهعنوان یک فرآیند و عامل بزرگ شدن جوانان ببینند و مدیران آینده کشور را از بین همین جوانان و سربازان نمونه باید یافت.

نظر شما
پربیننده ها