فرمانده تیپ ۱۹۲ پادگان دژ خرمشهر:

اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدای سرباز در دوران دفاع مقدس است

فرمانده تیپ ۱۹۲ پادگان دژ خرمشهر گفت: جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح فرصت مناسبی است تا از دلاورمردی‌های سربازان در دوران دفاع مقدس یاد شود، زیرا امنیت جامعه ما مرهون رشادت‌های سربازان در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 09June 2014

اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدای سرباز در دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر صادقی، فرمانده تیپ ۱۹۲ پادگان دژ خرمشهر از محل این پادگان و پس از ایجاد ارتباط زنده تصویری با ششمین جشنواره جوان سرباز، به ایراد سخن پرداخت.

صادقی با تبریک میلاد با سعادت حضرت علیاکبر(ع) به فرماندهان و سربازان حاضر در این مراسم اظهار کرد: جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح فرصت مناسبی است تا از دلاورمردیهای سربازان در دوران دفاع مقدس یاد شود، زیرا امنیت جامعه ما مرهون رشادتهای سربازان در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده تیپ ۱۹۲ پادگان دژ خرمشهر تصریح کرد: زمانی که دشمن به میهن اسلامی تجاوز کرد، سربازان پادگان دژ خرمشهر، به همراه افسران و درجهداران نیروهای مسلح، جانانه و با صلابت و اقتدار از این خطّه پاک دفاع کردند.

امیر صادقی ادامه داد: اقتدار و امنیت امروز را مرهون خون شهدای سرباز نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس هستیم.

وی گفت: سربازان امروز جانشین شهدای جنگ تحمیلی هستند و ما ایمان داریم با همان روحیه و نشاط، آمادگی خود را در برابر دشمنان حفظ میکنند.

فرمانده تیپ ۱۹۲ پادگان دژ خرمشهر ادامه داد: امروز دشمنان در جنگ نرم در سطح وسیعی کشور ما را مورد هجوم خود قرار دادهاند و امروز نیز مانند سالهای دفاع مقدس، با ایثار و تلاش بر دشمنان پیروز میشویم.

گفتنی است، در ادامه این ارتباط زنده تصویری، یکی از سربازان به نمایندگی از سایر سربازان مستقر در پادگان دژ خطابهای را ایراد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار