در پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت عروج سردار ایافت آمده است:

ایثارگران منادیان فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس هستند

سردار یوسفعلی‌زاده با صدور پیامی عروج سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ - 04May 2024

ایثارگران منادیان فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در پی عروج سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» معاون اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس و از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با صدور پیامی، این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، همرزمان و عموم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت تسلیت گفت.

 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا»
 
با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام
 
عروج سردار سرافراز سپاه اسلام سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مجید ایافت را تسلیت عرض می‌نمایم.
 
یقینا ایثارگران، منادیان و راویان فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و سرمایه‌های عظیم به جامانده از دوران حماسه و ایثار هستند که در تمامی لحظات زندگی با برکتشان ادامه‌دهنده مسیر پرتلالو شهیدان و مدافعان راستین ولایت فقیه و پیروان حقیقی حضرت امام خمینی (ره) بوده و هستند.
 
حماسه و رشادت‌های این فرمانده شجاع، مخلص، ولایتمدار و خستگی‌ناپذیر در دوران دفاع مقدس و پس از آن در سنگرهای مختلف که مخلصانه برای آرامش و امنیت ایران اسلامی و انتقال فرهنگ شهادت و مقاومت تلاش و مجاهدت بی‌وقفه داشت، در کارنامه اعمال وی ثبت و ضبط و نزد خداوند متعال محفوظ و ماجور است.
 
اینجانب عروج آن دلیرمرد عاشورایی و جانباز سرافراز سپاه اسلام را به خانواده صبور و بازماندگان ارجمند تسلیت عرض می‌نمایم. علو درجات معنوی و روحانی و غفران الهی برای آن فقید سعید و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از خداوند متعال مسئلت دارم.
هدیه نثارروح پاکش؛ فاتحه وصلوات.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها