رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شکل‌گیری بیداری جهانی مرهون جبهه مقاومت است

سردار «شیرازی» گفت: به برکت مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی، نهضت مقاومت شکل گرفت که اثر وجودی آن امروز با عملیات «وعده صادق» آشکار شده است.
کد خبر: ۶۶۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹ - 28April 2024

سردار «شیرازی»سردار سرتیپ «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به حدیث «المُلکَ یَبقَی مَعَ الکُفرِ وَ لا یَبقَی مَعَ الظُّلم» اشاره کرد و اظهار داشت: بنای ایجاد رژیم صهیونیستی از ابتدا ظلم و ستم به ملت مسلمان و مستضعف فلسطین بود و این حرکت با حمایت کشور‌هایی همچون آمریکا و انگلیس شکل گرفت و تداوم یافت.

سردار شیرازی با بیان اینکه ظهور انقلاب شکوهمند اسلامی موجب آغاز تحرک تازه‌ای برای مقابله با ظلم‌ستیزی در جهان و تشکیل جبهه مقاومت شد، افزود: به برکت مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی و با کمک مسلمانان و به‌ویژه جوانان منطقه، نهضت مقاومت شکل گرفت و اثر وجودی این نهضت، امروز با عملیات «وعده صادق» آشکار شده است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: امروز جبهه مقاومت با سرعت هرچه بیشتر رو به پیشروی بوده و بیداری جهانی شکل گرفته است که ان‌شاءالله این حرکت به سرانجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هر انسان آزاده، انقلابی و مجاهدی با دیدن آنچه در صحنه غزه رخ می‌دهد، در حمایت از مظلوم و علیه ظالم اقدام می‌کند، گفت: اخیراً در نیویورک و واشنگتن دانشجویان و مردم به صحنه آمده‌اند و این نوید نزدیک بودن پیروزی فلسطین و برپایی نماز خیل عظیم مسلمانان در قدس را می‌دهد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار