کوثری:

متزلزل بودن رژیم صهیونیستی در مقابل عملیات وعده صادق مشخص شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه رژیم صهیونیستی و همه حامیانش که امکاناتی در منطقه داشتند، تمام توان خود را برای مقابله با عملیات وعده صادق به کار گرفتند، اما باز هم موشک‌ها به هدف‌های نظامی تعیین شده اصابت کرد.
کد خبر: ۶۶۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ - 27April 2024

عدم کارایی امکانات زبانزد دفاعی رژیم صهیونیستی در مقابل عملیات وعده صادق مشخص شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت روز معلم و مربی در محل گلزار شهدای لارستان برگزار شد اظهار داشت: انگلیس و آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم رژیم جعلی صهیونیستی را در سازمان ملل به جای فلسطین برای ایجاد تفرقه در کشور‌های اسلامی مطرح کردند و امام خمینی (ره) از همان سال ۱۳۴۱ هشدار داد که این جرثومه فساد باید از بین برود.

کوثری افزود: شرایط جهانی قبل از انقلاب به گونه‌ای بود که دو ابرقدرت غرب و شرق، آنچنان ملت‌ها را به سلطه کشیده بودند که کسی جرات سخن گفتن خلاف میل آن‌ها را نداشت؛ اما امام خمینی (ره) جلوی این حرکت ایستاد.

وی در ادامه این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم برگزار شده بود، عنوان کرد: سپاه از روز اول به صورت کاملا اعتقادی و مستقل از دیگر نهاد‌ها برای پاسداری از انقلاب اسلامی تشکیل شد و نیرو‌های مردمی برای انجام تکلیف عضو این نهاد می‌شدند و تا به امروز توانسته به یک درخت ریشه دار و تنومند تبدیل شود.

این فرمانده دفاع مقدس اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دهنده راهی بود که توسط حاج احمد متوسلیان شروع شد و به گونه‌ای عمل کرد که با آموزش ساخت سلاح، طراحی عملیات و دیگر تجارب دفاع مقدس، به گروه‌های مقاومت مبارز با رژیم صهیونیستی مهارت لازم را یاد داد.

کوثری به نتیجه تقویت گروه‌های مقاومت نیز اشاره و تشریح کرد: عملیات طوفان الاقصی که ۲۰۱ روز از آن می‌گذرد توسط یک مجموعه آماده شهادت به نام حماس در ۱۵ مهر سال گذشته یا همان ۷ اکتبر اجرا شد و دشمن فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی بیفتد و باعث به هم ریختن دنیا شد. طراحی این عملیات آنچنان دقیق انجام شده بود که باعث سقوط رژیم اشغالگر قدس شود؛ اما ورود برخی کشور‌های حامی این رژیم جعلی مانند آمریکا از فردای عملیات و کمک‌های فوری آن‌ها مانع به ثمر رسیدن کامل عملیات شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسرائیل که روزی در ۶ روز، تمام کشور‌های عربی را شکست داد و گستره سرزمینی نیل تا فرات را مد نظر داشت، امروز به جایی رسیده است که حریف گروه‌های مقاومت همچون حماس و جهاد اسلامی هم نمی‌شود. از بین بردن کامل حماس، آواره کردن همه مردم غزه و مهاجرت دادن آن‌ها به کشور‌های دیگر، آزادسازی اسرای خود از دست حماس و رسیدن به تونل‌های آن‌ها چهار هدف اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی است که امروز به هیچ یک از آن‌ها نرسیدند و پس از عملیات طوفان الاقصی بود که این رژیم به عملیات‌های پراکنده از جمله کنسولگری ایران در سوریه روی آورد.

کوثری توضیح داد: عملیات وعده صادق ایران در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی بود و طراحی آن به گونه‌ای بود که ضربه محکمی نه فقط به اسرائیل، بلکه انگلیس و آمریکا وارد شود و همینطور هم شد و آمریکایی‌ها بعد از این عملیات به ایران پیغام دادند که پایگاه‌های ما را هدف قرار ندهید.  نکته مهم این بود که با وجود اینکه رژیم صهیونیستی و همه حامیانش که امکاناتی در منطقه داشتند، تمام توان خود را برای مقابله با عملیات ایران به کار گرفتند، اما باز هم موشک‌ها به هدف‌های نظامی تعیین شده اصابت کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: نیرو‌های مسلح امروز کشورمان با قبل از انقلاب اسلامی که تابع آمریکا بودند، متفاوت عمل می‌کنند و در ادامه راه شهدا تابع ولایتی هستند که برای خودش هیچ چیز جز امر صاحب اصلی انقلاب و پیاده کردن احکام الهی نمی‌خواهد و مشکلات موجود داخل کشور نیز قابل حل است و باید زمان بگذرد تا اقدامات مربوطه به سرانجام برسد.

در پایان این مراسم ۲۰ نفر از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تقدیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار