یادداشت/ مسعود میرزائی شهرابی

عملیات «وعده صادق» و صدور گفتمان انقلاب اسلامی

مهم‌تر از خود ضرب‌شست نظامی به دشمن در عملیات وعده صادق، تبیین پیام‌ها و پیامد‌های ناشی از آن برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی است که حاوی و نشانگر عمل‌گرایی، نقطه‌زنی، اقتدار، اتحاد و صد‌ها پیام دیگر در عرصه جهانی است.
کد خبر: ۶۶۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ - 27April 2024

عملیات «وعده صادق» و صدور گفتمان انقلاب اسلامیگروه استان‌های دفاع‌پرس- «مسعود میرزائی شهرابی» رئیس پارک علم و فناوری خراسان؛ یوم‌الله فتح و ظفر یارانِ حاج قاسم و سپاه مقتدر و سرافراز ما در عملیات راهبردی وعده صادق و سیلی فراموش نشدنی این دلاورمردان انقلابی به رژیم خبیث و جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی بهترین تنبیه در مسیر نابودی این غده سرطانی بود. اکنون که پس از شرارت‌های مکرر این رژیم سفاک اعم از جاسوسی، ترور، جنگ و شش ماه نسل‌کشی مستمر کودکان و زنان و مردم غزه، شناسنامه رژیم بی‌ریشه و جعلی اسرائیل هیچ نقطه سفید و روشنی نداشته و افکار عمومی و ازجمله جامعه وسیع دانشگاهی در کشور خواستار انتقام ملت ایران از صهیونیست‌ها شدند، این عملیات از هر منظری سراسر اقتدارآفرین و پیروزمندانه بوده است.

نمایش بخش بسیار کوچکی از توان نظامی و دفاعی ملت ایران و ناتوانی پدافند چندلایه و ترکیبی دشمنان و شکست سامانه‌های دفاعی اسرائیل و مجموع ابرقدرت‌های پوشالی حامی او، بزرگ‌ترین رسوایی تاریخی برای این رژیم تجاوزگر و نامشروع و هم‌پیمانانش بود که آبرو و حیثیتشان را بر باد داد. این موفقیت یکی از مظاهر پیروزی نهایی جبهه حق علیه جبهه باطل و تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران بود که تسکینی بر مطالبه بحق مردم غیور ایران و مرحمی بر رنج‌های مردم مظلوم فلسطین و آغاز انتقام سختِ خون شهدای عزیزِ جبهه مقاومت بود. 

باوجود نبوغ دفاعی و فناوری‌های نظامی هوشمند و بالفعل ما که برای مقابله با هر دشمنِ متجاوزی کمرشکن و نابودگر است، اتصال این مردم به مسیر الهی و عنایت چهارده معصوم علیهم‌السلام برگ برنده‌ای است که جوانان انقلابی ما را ترغیب می‌کند این دانش و سپر قدرتمند دفاعی و فناوری‌ها و نوآوری‌های پیشرفته و پیچیده موردنیاز آن را هر لحظه تقویت کنیم و ارتقا دهیم. 

امروز رمز موفقیت ملت فهیم ایران در همدلی، اتحاد، وحدت کلمه و پیروی از اوامر داهیانه و فرمان هوشمندانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است که دستاورد آن افتخارآفرینی و ارزش‌آفرینی و تحقق اهداف و فتح قله‌ها و حل مشکلات با مشارکت مردم و جوانان است و این وعده صادقی است که نمونه آن را در عملیات غرورآفرین اخیر دیدیم. در حقیقت مهم‌تر از خود این ضرب‌شست نظامی به دشمن، تبیین پیام‌ها و پیامد‌های ناشی از آن برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی است که حاوی و نشانگر عمل‌گرایی، نقطه‌زنی، اقتدار، اتحاد و صد‌ها پیام دیگر در عرصه جهانی است.

جامعه آگاه دانشگاهی و زیست‌بوم علم و فناوری خود را حامی این حماسه ملی می‌داند و همواره رهرو راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای شاخص علم و فناوری خواهد بود و مراتب تبریک، خوش‌حالی و قدردانی خویش را از رزمندگان مقتدر ایران و جبهه مقاومت اعلام می‌دارد.

ما معتقدیم استفاده از توان و استعداد نخبگان دانشگاهی و شرکت‌های فناور، خلاق و دانش‌بنیان می‌تواند به تقویت و ارتقای منافع معادلات کشور در نظام بین‌المللی در ابعاد مختلف کمک شایانی کرده و رتبه و آبروی ایران را در شاخص‌های بین‌المللی سرآمدتر از قبل کند و جوانان و نخبگان این مرز‌و‌بوم با همت بلند و جانانه پای‌کار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار