رئیس کنگره سه هزار شهید استان سمنان:

چاپ مجموعه تصاویر رزمندگان و شهدای دفاع مقدس استان سمنان

سرهنگ «فریدون» گفت: کتاب قائمون، روایت تصویری استان سمنان در دفاع مقدس است و مجموعه قابل توجهی تصاویر شهدا و رزمندگان استان سمنان در دفاع مقدس برای گردآوری این کتاب جمع آوری شد.
کد خبر: ۶۶۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ - 08May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «عبدالرحیم فریدون» رئیس کنگره سه هزار شهید استان سمنان در مراسم رونمایی از کتاب و همچنین رونمایی از المان کتاب قائمون، در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، اظهار داشت: نام دیگر کتاب قائمون، روایت تصویری استان سمنان در دفاع مقدس است و مجموعه قابل توجهی تصاویر شهدا و رزمندگان استان سمنان در دفاع مقدس برای گردآوری این کتاب جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه شناسنامه دار کردن این تصاویر از اهداف مهمی بود که در این راستا دنبال می شود، تصریح کرد: تصاویر جمع آوری شده را در جامعه امروزی بازخوانی می کنیم تا مفاهیم انقلاب به نسل جدید منتقل شود.

رئیس کنگره سه هزار شهید استان سمنان با اشاره به اینکه تا کنون چند صد هزار تصویر در این راستا جمع آوری شده، افزود: تا کنون حدود ۷۰ عنوان کتاب در این راستا به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه کتاب قائمون مجموعه ای از تصاویر خاص و سوژه ای از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس از استان سمنان همراه با شرح تصویر است، تصریح کرد: از علم و تخصص انجمن عکاسان انقلاب در گردآوری تصاویر این کتاب بهره گیری شد و در نهایت ۳۰۰ تصویر از دوران دفاع مقدس در کتاب قائمون قرار گرفت و به واسطه این کتاب تصاویر مذکور صاحب شناسنامه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار