پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت روز ارتش

سرهنگ پاسدار «مهدوی فرد» با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ - 16April 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنَّ جُنْدَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ

خدا را شاکریم که حفاظت از ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار وروحیه جهادی که با عزمی پولادین در ظل عنایات فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی از وجب به وجب این خاک مقدس دفاع می کنند، تلاش وهمت ارتشیان قهرمان درکنارسایرنیروهای مسلح، در طول ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن، این مرز و بوم را وام دار خود کرده است.

امنیت و آرامش کشور عزیزمان را مرهون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و خون‌های پاک دلیرمردان ارتشی همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی بوده و امروز شاهد این هستیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقتدر، خودکفا و وفادار به نظام مقدس و مردم میهن اسلامی، هم در عرصه نظامی و هم در عرصه خدمت‌رسانی به مردم خوش درخشیده است.

از امام راحل آموخته‌ایم که ارتش با اسلام عجین شده و وظیفه همه است که آن را به این نام بشناسیم.

اینجانب،فرصت را مغتنم دانسته با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش، این روز را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ارتشیان شجاع و فداکار، تبریک و تهنیت عرض کرده و استمرار عزت و سربلندی ایران اسلامی و همه نیروهای مسلح را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار