با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

حمایت شورای فرهنگ عمومی استان مازندران از طرح نور فراجا

شورای فرهنگ عمومی استان مازندران در حمایت از طرح نور فراجا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ - 29April 2024

حمایت شورای فرهنگ عمومی استان مازندران از طرح نور فراجابه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، شورای فرهنگ عمومی استان مازندران در حمایت از طرح نور فراجا بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان بگو لباس‌های یک‏سره و بلند خود را بر خویش فرو افکنند، این کار برای این که شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است و (اگر تاکنون خطا و کوتاهی از آن‌ها سر زده) خداوند همواره غفور و رحیم است.

اسلام به زن جایگاهی را بخشیده است که شایسته کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خداوند متعال می‌باشد. اینک دشمنان انقلاب اسلامی ایران، با طراحی جدید و ایجاد فتنه و آشوب و دو قطبی سازی جامعه، با هدف قرار دادن کرامت انسانی در تلاشند این عفت و پاکدامنی را از ساحت قدسی زنان ایران اسلامی بزدایند.

اکنون وقت آن است تا آسیب‌های فتنه آخرالزمانی کشف حجاب، برای همه اقشار جامعه تبیین شود و با به میدان آوردن تمام ظرفیت گروه‌های جهادی و دستگاه‌های مسئول اجرای عفاف و حجاب، این فتنه حیازدایی از جامعه و عادی سازی بدپوششی را پشت سر گذاشته و بر این فتنه نیز پیروز شویم.

شورای فرهنگ عمومی استان مازندران ضمن تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، با تقدیر از وزارت کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که رسالت حفظ امنیت و نظم کشور را به دوش می‌کشند و اینک با اجرای «طرح نور» در میدان صیانت از مرز‌های فرهنگی گام نهاده اند، حمایت قاطعانه خود را از این اقدام مبارک اعلام می‌دارد.

در این مقطع حساس جنگ ترکیبی و شبیخون فرهنگی که بار‌ها مورد تاکید و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است وظیفه خویش می‌دانیم از مجاهدت‌های بی‌دریغ فرماندهی فراجا و نیرو‌های تحت امر در انجام مأموریت‌های خطیر، به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ غنی عفاف و حجاب و سالم سازی محیط‌های اجتماعی که از شعائر دین مبین اسلام و مذهب شیعه نشات گرفته و در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان تاسی یافته، عمیقا تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت از ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، انتظار داریم، مسئولان دولتی و قضایی با جلب مشارکت بسیج مردمی و نیز هم افزایی تمام قوا در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند؛ و نیز انتظار داریم اکنون که نیروی شایسته و خدوم فراجا با دغدغه‌مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت‌های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیرو‌های دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.

مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست مومنانه و عفیفانه را الگو و سبک زندگی خویش دانسته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های میهن اسلامی معطوف داشته‌اند، امروز نیز باید ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار