برترین‌های جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» تجلیل شدند

برترین‌های جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» با حضور فعالان رسانه و جمعی از مسئولان در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ - 29April 2024

برترین‌های جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» تجلیل شدندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «قاسم مصفا» معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» اظهار داشت: از مجموع ۴۲۶ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ۲۳ اثر برتر شناخته شده و از این آثار تجلیل شد.  

وی با بیان اینکه آثار برتر در ۸ محور تیتر، خبر، گزارش خبری، یادداشت، مصاحبه، اینفوگرافی، موشن گرافی و مقاله ارسال شدند، افزود: در این جشنواره از آثار برتر ۲ بخش ویژه جوانی جمعیت و خانواده و غزه هم تجلیل شد.

محمد جلایی مدیرکل سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با قدردانی از تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان به ویژه در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ گفت: مطبوعات و رسانه‌های استان نقش مهمی در ایجاد امید و نشاط در جامعه به ویژه در زمان انتخابات داشتند و باید این روند را ادامه دهند.

طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هم در این مراسم گفت: هر چقدر رسانه‌ها در معرفی توانمندی‌ها و موانع پیش روی توسعه استان فعال‌تر عمل کنند بیشتر شاهد شکوفایی استان در بخش‌های مختلف خواهیم شد و در این زمینه باید از رسانه‌های موثر حمایت شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار